کد خبر: ۱۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش میدهد؛

برگزاری نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های مقاومت

اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه های محور مقاومت در شیراز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و اصحاب رسانه های محور مقاومت در شیراز برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، رئیس فرهنگ‌سرای رسانه، فرمانده سپاه فجر، استاندار فارس، شهردار شیراز، جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه‌های محور مقاومت در شیراز برگزار شد.
 
نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درنطق این جلسه بیان کرد: این قتل عام‌هایی که شما امروز مشاهده می‌کنید توسط جنایت‌کارترین آدم‌های دنیا یعنی صهیونیست‌ها انجام می‌شود و مجامع بین‌المللی تحت سیطره و نفوذ صهیونیست‌ها است.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس واقعیت مسئله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی داشتند، افزود: ملت جهان امروز بیدار شده‌اند و ما تحسین می‌کنیم مردمی را که در اروپا به میدان آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دولت‌های انگلیس، فرانسه، آلمان و حکومت آمریکا که سردمدار سلطه‌گران عالم هستند به‌زودی توسط وجدان‌های بیدار جهان در دادگاه‌هایی که توسط ملت‌های آزادی‌خواه تشکیل می‌شود محاکمه خواهند شد. آنها باید در خصوص جنایت‌هایی که در طول صدسال اخیر و بیش از صدسال اخیر مرتکب شدند پاسخگو باشند.
 
 
نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز

 

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای رسانه محور مقاومت  تجلیل به عمل آمد.

نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز

 

مصطفی خبرنگار سوریه در گفتگو با شیرازه گفت: ما در اینجا جمع شدیم که کلمه‌های ما سلاح ما باشد؛ دشمن ما رژیم صهیونیستی از کلمه حق می‌ترسد از رساندن کلمه حق به گوش جهانیان می‌ترسد به همین دلیل است که خبرنگاران را در فلسطین، در لبنان، در سوریه، در عراق و در یمن به شهادت می‌رساند.

وی ادامه داد: ما می‌جنگیم؛ دشمن با تیر و ما با قلم؛ به امید روزی که در پایتخت فلسطین قدس مسجدالاقصی نماز بخوانیم ان‌شاءالله.

نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز

 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، بیان کرد:  اجلاسیه‌ای که امروز برگزار شد در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵هزار شهید استان فارس است که یکی از برنامه‌ها گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار محور مقاومت است که مظلومانه به شهادت رسیدند تا دینی را نسبت به مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام مردم فلسطین به سرتاسر عالم داشته باشند.

یدالله بوعلی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که امروز به همت مسئولان عزیزی که در استان بودند میزبان خبرنگاران محور مقاومت در شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت بودیم؛ انشا الله که مورد قبول خداوند متعال باشد.

استاندار فارس بیان کرد: این اقدام ابتکار ارزشمندی بود که در شیراز هم‌زمان با شروع کنگره ملی پانزده هزار شهید عزیز استان فارس انجام شد.

ایمانیه ادامه داد: همچنین اجرای این رویداد که مصادف شد با سالگرد شروع عملیات طوفان الاقصی نیز یک ابتکار خوش سلیقه دیگری بود.

وی گفت: بالاخره عزیزان ما در دنیا در کشورهای مقاومت به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه که جان عزیز و مبارکشان را در شدیدترین و سخت‌ترین لحظات فدا می‌کنند تا اخبار مظلومان و مظلومت را و نیز ظلم ظالمان را منتقل کنند؛ از این رو جا داشت که این گرامیداشت برگزار شود که خوشبختانه در شیراز برگزار شد.

در این اجلاسیه شاهد اجرای زیبای سرود کجایند توسط گروه سرود بین‌المللی زهرائیون از اهواز بودیم.

نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز

 

رئیس فرهنگ و رسانه بیان کرد: بیش از یک سال از آغاز عملیات طوفان الاقصی گذشته و ما طی این یک سال هم در حوزه رسانه‌ای و هم در حوزه زیرساختی ظرفیت‌هایی رو به ظهور داریم و طبیعی است که در این مسیر مورد تهاجم واقع شدیم؛ یعنی بیش از صد و هفتاد و دو خبرنگار در عرصه رسانه از دست دادیم و به یک معنای دیگر مورد هدف و ترور رژیم واقع شدند.

شکیبا ادامه داد: بعد از گذشت یک سال همان‌طور که رژیم وارد یک مرحله دیگر از جنایت خود نه‌تنها در غزه بلکه در لبنان نیز شده؛ نیاز است که محور مقاومت هم به‌نوعی در همه اوضاع از جمله رسانه به‌روزرسانی شود.

وی گفت: این جور مراسم‌ها تلاشی است برای هم‌اندیشی و هم‌فکری در اضلاع مختلف رسانه مقاومت که بتواند با توجه به شرایط منطقه در مراحل دیگر خودشان را به‌روز کنند تا با جریان رسانه‌ای؛ تصاویر تازه‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی نشان دهند و کوشش کنند.

رئیس فرهنگ و رسانه خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها از تعقیب قضایی که از سوی سازمان‌های بین‌المللی پیگیری می‌شود ضروری است؛ لذا حضور رسانه‌های مختلف در این مراسم کمکی برای ورود به مرحله پس از یک‌سالگی طوفان الاقصی است.

شهردار شیراز بیان کرد: جنایاتی که رژیم کودک کش صهیونیستی انجام می‌دهد و چند هزار بمبی که بر سر مردم بی‌گناه ریخته است که منجر به شهادت بیش از پنجاه‌هزار نفر با اکثریت غیرنظامی و کودک شده است؛ نمی‌تواند در هیچ جای دنیا توجیهی داشته باشد. 

اسدی ادامه داد: شهرداری شیراز نیز به سهم خود در این اجلاسیه بین‌المللی که برگزار شد مشارکت کرد و ماها می‌توانیم با این‌چنین کارهای جهادی رسالت خودمان را به انجام برسانیم.

انتهای خبر/ 224224

 

نظرات بینندگان