کد خبر: ۱۶۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه اقلید بیان کرد:

جمعه نصر بزرگ‌ترین رزمایش عبادی، سیاسی و امنیتی جهان

جمعه نصر بزرگ‌ترین رزمایش عبادی، سیاسی و امنیتی جهان است؛ در تقویم انقلاب اسلامی روز وعده صادق۲ و جمعه نصر را باید به‌عنوان یوم‌الله ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، امام‌جمعه شهرستان اقلید در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان حضور پرشور مردم انقلابی در نمازجمعه نصر گفت: بی‌سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات موشکی جهان در طول تاریخ، روز جمعه ۱۳ مهرماه از سوی جمهوری اسلامی ایران بر ضد رژیم کودک کش و دژخیم صهیونیستی انجام شد. 

جمعه نصر بزرگ‌ترین رزمایش عبادی، سیاسی و امنیتی جهان

حجت‌الاسلام والمسلمین گشول‌دره‌سیبی ادامه داد: نمازجمعه نصر مفهوم پیروزی را تغییر داد و «ترس» را ترساند؛ در این نماز به تعداد نمازگزاران (حدود ۲/۵ میلیون نفر) موشک بالستیک به سمت رژیم پلید صهیونیستی شلیک شد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اقلید با اشاره به اینکه نماز نصر پیوست و مکمل وعده صادق بود اظهار داشت: اثرگذاری این نماز به مراتب بیشتر از عملیات وعده صادق ۱ و ۲ بود؛ چون هر نفر به اندازه یک موشک بالستیک لرزه به تن رژیم صهیونیستی انداخت.

حجت‌الاسلام مجید گشول دره سیبی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به حمله موشکی گردان‌های قسام به تل‌آویو گفت: مقاومت غزه هم‌زمان با سالگرد عملیات طوفان الاقصی با دسته‌ای از موشک‌های M۹۰ عمق تل‌آویو را مورد هدف قرارداد که از این خبر نباید به راحتی گذر کرد.

وی در ادامه افزود: نه تنها یکسال بعد از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی هنوز جریان مقاومت در غزه زنده است؛ بلکه قدرت میدانی عملیات تا قلب تل‌آویو را نیز دارد. 
امام‌جمعه شهرستان اقلید تصریح کرد: این اتفاق مهم در حالی رخ داده که ارتش اشغالگر اسرائیل به هدایت نتانیاهو در یکسال اخیر بیشترین حجم بمباران و کشتار را راه انداخت تا حماس را از بین ببرد و حالا به سراغ جبهه مقاومت در لبنان رفته‌اند.

خطیب جمعه اقلید در پایان با اشاره به سالگرد سفر دولت شهید رئیسی به استان فارس از خدمات این دولت یاد کرد و گفت: اینکه رئیس‌جمهور طی سه سال دو سفر به استان فارس داشت و در کنار مردم و بین مردم به مشکلات آنها رسیدگی می‌کرد؛ نشان دهنده روحیه جهادی و دوندگی و میدانی، یک مسئول بود.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی از نزدیک پای صحبت‌های مردم می‌نشست و با توجه به مشکلات جامعه سعی بر رفع حداکثری آنها و جلب رضایت مردم می‌کرد؛ این الگوی جاودان باید دنبال شود.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان