کد خبر: ۱۶۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای استان فارس؛

ملت قهرمان ما سپاسگزار و شاکر نعمت بود

شهید «عبدالرحیم فیروزی» در وصیت خود می‌نویسد: «بحمدالله ملت قهرمان ما سپاسگزار و شاکر نعمت بود و طبق وعده الهی خدای متعال نیز روزبه‌روز بر عزت و قدرت و شوکت و عظمت این امت افزوده و می‌افزاید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «عبدالرحیم فیروزی» ۲۳ شهریور سال ۱۳۴۰ در شهرستان فسا دیده به جهان گشود. در ۷ سالگی به مدرسه رفت و تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی در رشته مترجمی زبان عربی گذراند و سپس به معلمی مشغول شد. او به‌عنوان بسیجی راهی جبهه شد و سرانجام ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای فسا به خاک سپرده شد.

ملت قهرمان ما سپاسگزار و شاکر نعمت بود

 متن وصیت: امدادهای غیبی در یاری امت اسلامی

 نعمت دین نجات بخش اسلام که در آن همه چیز هست از صلاح و امنیت و آرامش در دنیا گرفته تا سعادت و فلاح جاوید اخروی که از اصول اولیه عقاید ماست.

 همه باید این نکته را بدانیم که در حراست و حفاظت از این موهبت اهدایی الهی تمام مسلمانان مسئولیتی بس عظیم دارند همچنان که بزرگان و اولیای الهی از بنیان‌گذار اسلام شخص نبی‌اکرم تا رزمندگان کفرستیز ایران ادامه این وظیفه را تا سرحد نثار جان و شهادت که فخر آنها بوده و است استقبال کرده‌اند خصوصاً امروز پیام‌آور و تجسم ساخته شده این مکتب خونبار امت شهیدپرور ایران است که امید تمام مظلومان و محرومان و ستم دیدگان جهان به انقلاب اسلامی آنهاست و لذا که مسئولیت فرد فرد امت ما بسیار عظیم است به عظمت وسعت تاریخ و سرنوشت آن.

 همگی بایستی توجه داشته باشیم که به فرموده قرآن فردای قیامت که روز حساب رسمی است، صاحب آن یوم ماها را به‌خاطر تمامی نعمت‌هایش به سؤال کشیده و مؤاخذه می‌فرماید و در راس آنها نعمت رهبری است که همه باید جوابگوی اطاعت و یا خدای نخواسته تمرد از او باشیم و همان خدایی که در روز رستاخیز از نعمت‌های اعطا شده‌اش سؤال می‌کند و می‌فرماید: اگر سپاسگزاری کنید هر آینه بیفزاییم شما را و اگر کفر ورزیدید همانا عذاب من سخت است" لَئِن شَکَرۡتُمۡ لَأَزِیدَنَّکُمۡۖ وَلَئِن کَفَرۡتُمۡ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدࣱ ".

 ولی بحمدالله ملت قهرمان ما سپاسگزار و شاکر نعمت بود و طبق وعده الهی خدای متعال نیز روزبه‌روز بر عزت و قدرت و شوکت و عظمت این امت افزوده و می‌افزاید چرا که با حضور در تمام صحنه‌ها بالاخص در میدان‌های نور و اخلاص یعنی جبهه‌های جنگ دین خدا را یاری کرد و پروردگار متعال نیز ثبات قدم عطا فرمود و متقابلاً با امدادهای غیبی‌اش امت اسلامی را یاری فرمود: "إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ".

 انتهای خبر/

 

نظرات بینندگان