کد خبر: ۱۶۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
یادداشت؛

اسرائیل و چالش کودکان در گهواره

چه بسیار کودکان درون گهواره که در دهه‌های آینده نسل‌های بعدی مبارزان فلسطینی را تشکیل خواهند داد و چالشی سخت‌تر برای این رژیم خواهند بود.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، در تاریخ آمده است که یکی از مأمورین ساواک از امام خمینی می‌پرسد که با کدام سرباز و نیرو می‌خواهید در ایران انقلاب کنید و ایشان پاسخ می‌دهد با کودکان در گهواره!!!

و اکنون همین کودکان در گهواره چالشی شده‌اند برای رژیم صهیونیستی که نمی‌داند باید با آنها چه کار کند. جز اینکه آنان  را نیز مانند آنچه در این یک سال انجام داده قتل عام کند که آن هم هرچند از این رژیم برمی‌آید، اما عملاً ممکن نیست و این چالشی است برای بقای این رژیم کودک کش.

رژیمی که سال‌هاست قتل عام‌های زیادی کرده تا شاید بتواند بقای خود را تضمین نموده و کمتر دچار چالش‌ها و بحران‌های امنیتی شود.

اما هرچه از سال ۱۹۴۸ می‌گذرد این رژیم سال‌ها بعد توسط کودکان درون گهواره چنان به چالش کشیده شده که اکنون فقط برای بقای خود می‌جنگد بقایی که رمز بقای خود را در کودک کشی او می‌توان خلاصه کرد.

اگر به سن مبارزان کنونی فلسطینی نگاه کنیم این‌ها دقیقاً کسانی هستند که زمانی بن گوریون سعی کرد با کشتار پدرانشان  امنیت را به آیندگان رژیم صهیونیستی هدیه دهد اما اکنون همان کودکان درون گهواره چون محمد الضیف و یحیی سنوار شیرمردانی شده‌اند که یک سال است استخوانی در گلوی اسرائیل هستند.

و اکنون چه بسیار کودکان درون گهواره دیگر که در دهه‌های آینده نسل‌های بعدی مبارزان فلسطینی را تشکیل خواهند داد و چالشی سخت‌تر برای این رژیم خواهند بود.

چالشی که شاید رژیمی نباشد که آن را ببیند؛ اما اسرائیل خوب می‌داند که چالش آینده‌اش همین کودکان یتیم و داغ دیده هستند و برای همین است که سران رژیم کودکان را می‌کشند و پادوهای رسانه آنها چون علی کریمی تولد آنان را به سخره می‌گیرند.

اما همانطور که فرعون با کودک کشی نتوانست پیروز شود و محمدرضا پهلوی از کودکان درون گهواره شکست خورد، اسرائیل نیز از همین کودکان سیلی خورده و خواهد خورد.

نظرات بینندگان