کد خبر: ۱۶۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای فارس؛

خواهرم با حفظ حجابت اسلام را بالا بردی

 شهید «عبدالرسول کوه گرد زاهدانی» در وصیت خود می‌نویسد: «ای برادران پیرو هواهای نفسانی خود نباشید، چه در جبهه و چه در پشت جبهه منافقانی که می‌خواهند به اسلام لطمه بزنند آنها را نابود کنید، ای خواهران حجاب شما کوبنده‌تر از خون من است

 خواهرم با حفظ حجابت اسلام را بالا بردی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «عبدالرسول کوه گرد زاهدانی» ششم مهر سال ۱۳۴۵ در روستای زاهدان (زاهد شهر کنونی) شهرستان فسا دیده به جهان گشود. در هفت‌سالگی به مدرسه رفت و تحصیلات خود را تا کلاس دوم راهنمایی گذراند. وی سرانجام سوم شهریور سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای فسا به خاک سپرده شد.

 متن وصیت

 بسم‌الله الرحمن الرحیم با درود به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به تمام رزمندگان و با درود به تمام شهیدان و سلام بر شما ملت قهرمان و سلام بر پدر و مادرم. چند سخن با ملت قهرمان و برادران و خواهران و پدر و مادرم دارم: ای ملت شهیدپرور، ای برادران تا آنجا که می‌توانید تا آخرین لحظه اسلام را یاری کنید و به فرمان امام باشید و امام را دعا کنید و اگر شهید شدم راه من را ادامه دهید؛ موقعی که امام می‌گوید جبهه‌ها را خالی نکنید، باید به جبهه بیایید، ای برادران جبهه را خالی نکنید، نمازهای خود را حتماً در مسجد بخوانید.

 پشت سر روحانیت متعهد حرکت کنید و در شب‌های جمعه و دوشنبه حتماً دعا را بخوانید. ای برادران پیرو هواهای نفسانی خود نباشید، چه در جبهه و چه در پشت جبهه منافقانی که می‌خواهند به اسلام لطمه بزنند آنها را نابود کنید.

ای خواهران حجاب شما کوبنده‌تر از خون من است موقعی که حجاب خود را حفظ کردی اسلام را بالا بردی. ای پدر و ای مادر و خواهران مهربانم مرا حلال کنید هر بدی و ناراحتی از دست من دیدید، ببخشید و از کلیه برادران و خواهران می‌خواهم که مرا حلال کنید. خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.

 انتهای متن/

 

نظرات بینندگان