کد خبر: ۱۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛ 

حمایت ویژه از ورزشکاران پاراالمپیک

 سرپرست معاونت توسعه ورزش فارس بیان کرد: ورزشکاران پاراالمپیک نماد ورزش و جوانان فارس هستند. ما تمام تلاش خود را در حوزه‌های زیر ساختی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مالی در حمایت از این عزیزان خواهیم کرد.

حمایت ویژه از ورزشکاران پاراالمپیک

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، در هفدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم شیراز با چهار شرکت کننده در رشته‌های تیراندازی پرتاب وزنه و وزنه‌برداری راهی مسابقات شده بود که هر چهار نفر این ورزشکاران با دست پر به میهن بازگشتند.

ساره جوانمردی بانوی پاراتیرانداز ایران و علی‌اصغر جوانمردی دونده شیرازی در زمان بازگشت از پاریس انتقاداتی را برای چندمین بار از مسئولین و اداره ورزش و جوانان فارس داشتند؛ انتقاداتی بسیار کوچک که فقط با کمی توجه مسئولین مربوطه ختم به خیر می‌شوند.
 
در همین راستا به مناسبت هفته پاراالمپیک؛ سرپرست معاونت توسعه ورزش فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شیرازه ضمن عرض سلام و تبریک به ورزشکاران فارس به مناسبت درخشش در پاراالمپیک عنوان کرد: ما در پاراالمپیک خانم جوانمردی را داشتیم که مدال طلا کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین آقایان غریب شاهی، علی‌اصغر جوانمردی، مهدی اولاد را داشتیم و سرکار خانم برمشوری مربی پر افتخار ورزش بانوان فارس که جا دارد این هفته را به همۀ عزیزان از طرف خودم و اداره کل ورزش و جوانان مدیرکل خداجو تبریک عرض کنم.

محمدحسین طیبی در پاسخ به سئوال خبرنگار در موضوع «انتقاد و مطالبه ورزشکاران پاراالمپیک» پاسخ داد: این عزیزان نماد ورزش و جوانان فارس هستند؛ اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را خواهد کرد که به این عزیزان در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه ویژه داشته باشد چرا که اینها ورزشکاران مورد احترام و خاص ما هستند. 

این مسئول به سئوال «چه کمک‌هایی به این عزیزان خواهد شد؟» پاسخ داد: اولین نکته تقویت زیرساختی است؛ باید در تحقق رؤیای قهرمانی امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد. 

طیبی ادامه داد: نکته بعد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، کمک‌های مالی و معنوی است که بشود برای این عزیزان کار بیشتری کرد تا با انگیزه بیشتر برای این مسابقات اعزام شوند.

انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴

 

نظرات بینندگان