کد خبر: ۱۶۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای استان فارس؛

سازش با منافق کار شیعه نیست

شهید «کرامت‌اله عزیزپور» در وصیت خود می‌نویسد: «برادران سازش کردن با کفار و منافقین کار شیعه اباعبدالله حسین (علیه السلام) نیست.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «کرامت‌اله عزیزپور» سوم تیرماه سال ۱۳۴۳ در آبادان دیده به جهان گشود. خانواده اش در همان سال به سعادت شهر رفته و در آنجا ساکن شدند. هفت ساله بود که راهی مدرسه شد. دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را با موفقیت پشت سر گذاشت و تحصیلاتش را در رشته تجربی تا مقطع دیپلم گذراند.

اوایل جنگ تحمیلی به نیرو‌های سپاه پاسداران پیوست و در گردان تخریب سپاه به جبهه اعزام شد. کرامت‌اله چندین مرتبه در سمت فرمانده یکی از گردان‌های تخریب لشکر والفجر اعزام و پس از رشادت‌های فراوان به درجه جانبازی ۷۰ درصد نائل شد. وی سرانجام پس از تحمل رنج و سختی‌های فراوان ۲۶ شهریور سال ۱۳۷۲ به شهادت رسید. پیکر پاکش در امامزاده حسین پاسارگاد به خاک سپرده شد.

سازش با منافق کار شیعه نیست

متن وصیت: سازش کردن با کفار، کار شیعه اباعبدالله حسین نیست

خداوندا تو را شکر می‌نمایم که توفیق عطا کردی در راهت به شهادت برسم؛ خداوند تو را شکرگزارم که نعمتی، چون امام را به ما ملت ایران عطا کردی؛ خدایا تو را شکرگزارم که توفیق دادی به جبهه بیایم و اسلام را خدمتگزار باشم و خود می‌دانی و شاهدی که هدفی جز خدمت نداشته‌ام.

پس پیروز باد حزب‌الله و نابود باد منافقین و منحرفین و خدایا تو را سپاس می‌گویم که به من فرصت نوشتن این وصیت‌نامه را عطا کردی. من هرگز دین و ایمانم را به بهای کم ارزشی، چون مال دنیا، زندگی راحت و اتکال به افراد فاسد و فاجر و فاسق نمیفروشم؛ با آنانی که با حزب الله مبارزه می‌کنند و با ولایت فقیه مخالفند هیچگاه سازش نخواهم کرد.

حزب الله نمی‌گذارد امام تنها بماند، نمی‌گذارد روحانیت اصیل و پیرو خط امام تنها بمانند. باید حالت و حاکمیت، ولی امر و ولایت فقیه در این مملکت به ثبات برسد که رسیده و به اجرا درآید حتی اگر در انجامش به قیمت جانمان خاتمه یابد خواست خدا خواسته‌ی حزب الله است.

خدایا تو را به خاطر این که مرا در دامان چنین مادری پرورش دادی که توانست از شیره جان خود بگذرد و او را تقدیم آئین تو نماید سپاسگزارم.

مادر صبور باش که "إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ". امام را تنها نگذارید، پشتیبان ولایت فقیه باشید، دولت را یار باشید که ثمره خون شهدا است. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته مرا برای ساعتی در پایگاه قدس مقاومت سعادت شهر بگذارید تا بتوانم برای همیشه خداحافظی کنم، زیرا حالت خلوص و عرفانی همین برادران پایگاه بود که مرا به خود آورد و متوجه خدا کرد.
دست و صورت یک به یک برادران پایگاه و انجمن اسلامی را ببوسم و حلالیت بطلبم.

برادران سازش کردن با کفار و منافقین کار شیعه اباعبدالله حسین (علیه السلام) نیست. اجرکم مع الله و من الله التوفیق. خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی (عج) حتی کنار مهدی (عج) خمینی را نگهدار. رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما. ظهور حجتت را نزدیک‌تر بفرما. یاران با وفای امام نگهدار. از صحنه روزگار منافقین را بردار. آمین یا رب العالمین. کرامت اله عزیزپور یکم تیرماه ۱۳۶۲ والسلام.

انتهای متن/

نظرات بینندگان