کد خبر: ۱۶۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

چهل برنامه فرهنگی ورزشی در زرین‌دشت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرین دشت از برگزاری بیش از چهل برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»،  بیش از چهل برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش درشهرستان زرین‌دشت برگزار می‌شود. 

کرامت امیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرین دشت دراین خصوص گفت: با توجه به اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبانماه در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است،اداره ورزش و جوانان زرین دشت با همکاری هیات های ورزشی، مسئولان ورزش بخش ها، فعالیت های فرهنگی ورزشی گسترده ای در این شهرستان برگزار می نماید.

چهل برنامه فرهنگی ورزشی در زرین‌دشت

امیری اظهار داشت: در هفته ورزش، مسابقات فوتبال، والیبال بانوان و آقایان، دوچرخه سواری، مسابقات تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب زنی و دارت در خانه های ورزش روستایی بخش مرکزی و ایزدخواست، ژیمناستیک، کوهنوردی آقایان و بانوان روستایی، مسابقات دارت جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با خانواده پیشکسوت ورزشی، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش ورزش کارمندان ادارات و فرهنگیان (دارت، طناب کشی، مینی فوتبال و آمادگی جسمانی ..) و دهها برنامه فرهنگی ورزشی دیگر از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در زرین دشت و بخش های تابعه می‌باشد.

کرامت امیری هدف از اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها، توسعه ورزش همگانی، آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، و همچنین هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی دانست و بیان داشت: پیش بینی می‌شود با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیش از چهل برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان زرین دشت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شود.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان