کد خبر: ۱۶۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

دومین گنگره ملی ۱۵هزار شهید فارس

مراسم افتتاحیه دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در شیراز نمایشگاه گلستان شیراز برگزار شد.

دومین گنگره ملی ۱۵هزار شهید فارس

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، در راستای کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس نمایشگاه بزرگ روایت اقتدار با همکاری سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و فراجا با حضور جمعی از مسئولان استانی و استاندار فارس در نمایشگاه بین المللی شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه تا ۱۰ آبانماه برپا بوده و مقرر شده است که اجلاسیه نهایی کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس نیز در همین مکان با شکوه خاصی برگزار شده و پذیرای مردم شهیدپرور این استان و خانواده های معظم شهدا باشد.

دومین گنگره ملی ۱۵هزار شهید فارس

سرداربوعلی فرمانده سپاه فجر با اشاره به اهمیت حفظ و نشر فرهنگ شهادت خصوصا در کلام مقام معظم رهبری، این برنامه بزرگ را ناشی از دغدغه و همت کل مجموعه استان دانست که از سطح محلات با برگزاری یادواره های شهدا آغاز شده تا به این برنامه بزرگ ختم شده است که امروز شاهد آن هستیم.

 امیری استاندار فارس نیز ضمن ارج گذاشتن به مقام همه شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، این قبیل برنامه ها را در راستای عدم فراموشی مجاهدت هایی دانستند که نگذاشتند ذره ای خاک کشور مانند گذشته به دست بیگانگان بیفتد. 

دومین گنگره ملی ۱۵هزار شهید فارس

استاندار فارس با ذکر خاطره خویش از دوران دفاع مقدس، واقعیت امروز قدرت نیروهای مسلح را چنان دانستند که هنوز همۀ آن رسانه ای نشده است.

وی این قدرت را مایه مباهات همه ایرانیان دانست که نمونه آن فرود موشک های ایرانی با فاصله هفت دقیقه ای اسرائیل است.

در این مراسم، نمایشگاه بزرگ روایت اقتدار و سالن های مختلف آن از جمله غرفه‌های بخشهای مختلف اداری و فرهنگی افتتاح شد تا به صورت روزانه روایتی از همۀ تلاش های ایثارگرایانه استان فارس و پیش مقدمه بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس باشد.

پایان خبر/ 224224

نظرات بینندگان