کد خبر: ۱۶۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام‌جمعه مرودشت بیان کرد؛

اعتدال در صادرات

امام جمعه مرودشت اشاره ای به بحث افراط وتفریط در زمینه صادرات کشور نمود و گفت: اعتدال در بخش صادرات می تواند کمک شایانی هم به تولید کننده و صادر کننده باشد و لذا قانونگذار باید حساسیت زیادی در این زمینه داشته باشد.

اعتدال در صادرات

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»،امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته ضمن اشاره به روز ملی صادرات، بیان داشت: نبود نگاه صادراتی در صنعت، نبود مدیریت زنجیره تامین در داخل، نبود قیمت و کیفیت ثابت و حمل نقل باعث شده که دربحث صادرات به کشورهای دیگرمنطقه، آن طوری که شایسته هست موفق نباشیم.

حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه های خود با اشاره به اینکه وضعیت صادرات در کشور در شرایط مطلوبی قرار ندارد بیان داشت: مهم ترین عوامل موفق نبودن کشور در بحث صادرات متاثر عواملی هست که می توان به عدم ثبات در قوانین و مقررات، نبود مشوق های صادراتی، ضمانت صادرات، عدم تعادل در صادرات براساس مزیت های نسبی و سرمایه گذاری اشاره کرد.

امام جمعه مرودشت اشاره ای به بحث افراط وتفریط در زمینه صادرات کشور نمود و افزود: اعتدال در بخش صادرات می تواند کمک شایانی هم به تولید کننده و صادر کننده باشد و لذا قانونگذار باید حساسیت زیادی در این زمینه داشته باشد.

خاوری اشاره ای به نماز جمعه دو هفته قبل به امامت رهبر معظم انقلاب نمود وبیان کرد: رئیس ستاد نماز جمعه تهران از حضور گسترده ومیلیونی مردم پشت درب های مصلای نماز جمعه در شب قبل از نماز سخن گفت و افزود: در حالی که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تهدید به ترور معظم له ومردم در روز برگزاری نماز جمعه را بارها عنوان می کرد شاهد حضور جمعیت 2 میلیون نفری مردم با غسل شهادت در این مراسم بودیم .

وی تصریح کرد: تاثیر نماز جمعه فوق از اثرات موشک های وعده صادق 1 و 2 بیشتر بود واز صلابت و آرامش مقام معظم رهبری در هنگام قرائت خطبه های نماز و حضور گسترده مردم در این نماز تاریخی می توان به عنوان وعده صادق 3 نام برد.

امام جمعه مرودشت در ادامه با بیان اینکه مسلمانان آزاده جهان در راه دفاع از دین و هدف خود غسل شهادت دارد، گفت: حرکت نیرو های مقاومت در این دوهفته اخیر بعد از نماز جمعه مقام معظم رهبری به مراتب مسنجم تر و بیشتر وتاثیرگذار تر شده و لذا موشکباران تلاویو، حیفا و مناطق رژیم کودک کش صهیونیستی همگی از آثار خون شهیدان سلیمانی،هنیه،سید حسن نصرالله و ... می باشد که برگرفته ازادامه مسیر شهیدان و رسیدن به آرمان های مقدس می باشد.

شایان ذکر است که مراسم تجلیل از تعدادی از دانش آموزانی که مداوم در نماز جمعه شرکت می کنند و قرائت حکم انتصاب هئیت امنای مسجد امام حسن عسکری (ع) از طرف دفتر امام جمعه وستاد نمازجمعه از دیگر بخش های برنامه امروز بود.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان