کد خبر: ۱۶۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه بوانات بیان کرد:

شهادت رهبران هرگز موجب ناامیدی مقاومت نمی‌شود

امام جمعه بوانات بیان کرد: در محور مقاومت هیچ‌گاه تعدد شهادت رهبران موجب یأس و ناامیدی نبوده و ان‌شاالله راه مکتبی این رهبران با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

کار تشکیلاتی رکن اصلی پیروزی‌های محور مقاومت

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، حجت‌الاسلام تندگام امام‌جمعه بوانات در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرستان بوانات با اشاره به اخبار شهادت یحیی سنوار رهبر حماس گفت: در محور مقاومت هیچ‌گاه تعدد شهادت رهبران موجب یاس و ناامیدی نبوده و ان‌شاءالله راه مکتبی این رهبران باقدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

 خطیب نمازجمعه بوانات در خطبه دوم با اشاره به هفته تربیت‌بدنی (۲۶ مهر تا ۲ آبان) افزود: در روایات اسلامی و همچنین در سیره اهل‌بیت (علیهم‌السلام) گاهی به‌تصریح و گاهی با اشاره، نسبت به مقوله ورزش تأکید شده و به همین دلیل توصیه به ورزش دارای مبانی شرعی بوده و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند امر به ورزش امربه‌معروف است.

 وی افزود با این مبنا همان‌طور که ما در امربه‌معروف وظیفه داریم که دیگران را به عبادت‌هایی همچون نماز و روزه توصیه کنیم به همین ترتیب وظیفه داریم که جامعه را به ورزش و تربیت‌بدنی سفارش کنیم و از تنبلی و کسالت در ورزش نهی کنیم.

 حجت‌الاسلام تند گام تأکید کرد: بی‌تردید یکی از علت‌های این موضوع نقش ورزش و تربیت‌بدنی در کاهش معضلات اجتماعی، تأمین سلامت روحی و جسمی و سایر موارد است.

 امام‌جمعه بوانات در ادامه ضمن درخواست از مسئولین ذی‌ربط، در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش شهرستان، افزود: ضروری است اقدامات لازم در دو حوزه احداث یا تکمیل زیر ساخت‌ها ورزشی و تأمین تجهیزات لازم هیأت‌های ورزشی، در سطح شهرستان، به‌خصوص روستاهایی فاقد زیرساخت‌هایی همچون سالن ورزشی و یا زمین چمن است، با جدیت پیگیری شود.

 حجت‌الاسلام تندگام امام‌جمعه بوانات در خطبه‌های نمازجمعه امروز، ضمن تبریک به آقای امیری استاندار جدید فارس، برای وی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم فارس، آرزوی موفقیت کرد
 

انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴

 

نظرات بینندگان