کد خبر: ۱۶۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
مسئول واحد هنرهای تصویری در حوزه هنری فارس بیان کرد: 

روایت سرو در شب‌های خاطره‌انگیز شیراز

 مسئول واحد هنرهای تصویری در حوزه هنری فارس گفت: در شب‌های خاطره شیراز مجموعه مستندهایی از سرداران شهید فارس با عنوان روایت سرو و نمایش مجموعه مستندهایی از دفاع مقدس در حال برگزاری است.

روایت سرو در شب‌های خاطره‌انگیز شیراز

 مسئول واحد هنرهای تصویری در حوزه هنری فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: در شب‌های خاطره شیراز مجموعه مستندهایی از سرداران شهید فارس با عنوان روایت سرو و نمایش مجموعه مستندهایی از دفاع مقدس با حضور هنرمندان، راویان، هم‌رزمان و خانواده معظم شهدا در سینمای پردیس امین تارخ در حال برگزاری است.

محمدحسن محمودی ادامه داد: این برنامه از ۲۹ مهرماه شروع و تا ۳ آبان‌ماه هر شب از ساعت ۱۸/۳۰ الی ۲۱ ادامه دارد. 

وی عنوان کرد: در شب اول این برنامه مستندی به نام آقای مربی از زندگی‌نامه شهید اسلامی نسب و شب دوم این برنامه؛ مستند برادران ابدی از زندگی شهید محمد کدخدا و مستند اقیانوس آرام از زندگی شهید مهدی زارع برگزارش شد. 

 مسئول هنرهای تصویری در حوزه هنری فارس ادامه داد: در شب‌های بعدی این برنامه تاریخ یکم آبان مستند عمو مرتضی از زندگی شهید مرتضی جاویدی به همراه مستند آرامش لشکر از زندگی شهید خلیل مطهرنیا و در شب چهارم تاریخ دوم آبان‌ماه مستند خروشان از زندگی شهید هاشم اعتمادی، مستند راهنما از زندگی شهید منصور خادم‌صادق و مستند بسیجی خمینی از زندگی شهید حسن حق‌نگهدار اکران می‌شود

محمودی گفت: در شب دوم از عوامل سازنده مستندها؛ یزدانی، همایی، علی مددی، خانم علاقبند و همچنین خانواده شهید سید مهدی زارع، خانواده شهید محمد کدخدا و غزل‌سفلی معاون سیاسی فرهنگی اجتماعی و امنیتی استانداری فارس تجلیل شد.

روایت سرو در شب‌های خاطره‌انگیز شیراز

وی در ادامه بیان کرد: در شب پنجم مورخ سوم آبان‌ماه مستند کاکو مجید از زندگی شهید مجید سپاسی و مستند من سرهنگ نیستم از زندگی شهید مجتبی ذوالفقار نسب که یکی از شهدای مدافع حرم و ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است اکران خواهد شد.


این مسئول مطرح کرد: در این چند شب حضور و تماشای این مستندها برای عموم همشهریان و هم استانی‌های عزیز رایگان است و از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید همچنین بعد از این طی یک فاصله دو هفته‌ای اکران‌های صنفی دانش‌آموزی و دانشجویی در محلات مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان