کد خبر: ۱۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
عضو گروه جهادی جمکرانی‌ها بیان کرد:

کمک جمکرانی ها به آوارگان لبنان

عضو گروه جهادی جمکرانی‌ها گفت: گروه جهادی«جمکرانی‌ها» وابسته به مجموعه مردمی «کافه شهدا» تاکنون بالغ بر چهل هزار دلار کمک های مردمی برای کمک به آوارگان لبنان بعد از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه، جمع آوری کرده است.

 کمک جمکرانی ها به آوارگان لبنان

عضو گروه جهادی «جمکرانی‌ها» در مصاحبه با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آوارگان لبنان توسط این گروه جهادی گفت: گروه جهادی «جمکرانی‌ها» وابسته به مجموعه مردمی کافه شهدای شیراز است و محمود اکبرزاده مسئول جمع آوری کمک‌های مردمی می‌باشد. 

اکبرزاده  درپاسخ به سئوالی در خصوص چگونگی آغاز این پویش بیان کرد: سید غفارحسینی مسئول مجموعه کافه ‌شهدای شیراز هنگامی که پس از شهادت سید ‌حسن‌ نصرالله، وضعیت آوارگی مردم ضاحیه لبنان را مشاهده کرد، تصمیم به راه اندازی پویشی برای کمک به جنگ زدگان لبنان کند. 

وی گفت: به همین سبب حدود یک ماه پیش، موکبی در مجموعه کافه شهدا واقع در بلوار چمران برپا کرده و مراسم گلریزان در کنار پخش فیلم سینمایی قلب رقه برگزارشد. این مراسم با استقبال خوب مردم روبرو شد و تصمیم برآن شد تا هرهفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در کنار پخش فیلم سینمایی، مراسم گلریزان برپا شود. 

محمود اکبرزاده ادامه داد: کافه شهدا در اولین کمک رسانی، هفت هزار دلار کمک های مردمی را به مردم مظلوم لبنان رسانید. نکته مهم این است که این کمک‌های مردمی بدون هیچگونه تبلیغ محیطی در سطح شهر صورت گرفته است و تنها راه ارتباط با مردم و جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق کانال «استراحت بماند برای فردا» در پیامرسان ایتا بوده است. 

اکبرزاده افزود: بحمدالله کمک رسانی ادامه پیدا کرد و کمک‌های مردمی اعم از نقدی، طلا و غیره توسط گروه جهادی مجموعه با نام «جمکرانی‌ها» جمع‌آوری، و در قبال آن به مردم رسید پرداخت شده ومبلغ نهایی به دلار تبدیل شده و در حال حاضراین مبلغ به چهل هزار دلار رسیده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد که در بین هدایا، هدایای ارزشمندی توسط خانواده شهید شیخی، و همچنین بانوی نخبه پزشکی اهل شیراز و افراد دیگر اهدا شده است و این هدایا به مزایده گذاشته شده  و مبالغ حاصل از فروش این هدایای نفیس صرف کمک به مردم مظلوم لبنان شده است. 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان