کد خبر: ۳۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱

توهین به مقدسات نشانه شکست ، از امواج بیداری اسلامی

پایگاه مقاومت حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد فارس در بیانیه ایی فیلم توهین آمیز و ضد اسلامی را محکوم کردند.در قسمتی از این بیانیه  آمده است : اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ، ادیان و مذاهب عملی است که هیچ مکتب و مرامی آنرا نمیپذیرد ، بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) میزنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از سخن فارس  پیامبران آسمانی آموزگاران الهی در تمام ملل جهان از احترام ویژه ایی برخوردارند زیرا آنان در تمام ادوار مصلحان جهان بوده اند و ارزنده ترین خدمت را به انسانیت داشته اند.

اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ، ادیان و مذاهب عملی است که هیچ مکتب و مرامی آنرا نمیپذیرد.

بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) میزنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می کنند.

سناریوی اسلام هراسی و اسلام ستیزی در آغاز هزاره ی سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران حاکم بر غرب سیاست های سازمان یافته و طراحی پروژه های نوین عملیاتی شده است .

اقدام موهن و نفرت انگیز در ساخت فیلم اهانت به ساحت اسلام (ص) نشانه آخرین تلاش های آمریکا و صهیونیسم علیه مسلمانان و حذف ارزش های اسلامی در غرب است.

ما اساتید ، طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد ضمن محکوم کردن شدید این اهانت بی سابقه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) خواستار محاکمه و مجازات مسئولان ساخت ونشر این فیلم در دادگاه بین المللی هستیم و از مسلمانان جهان میخواهیم ضمن وحدت و بیدار ، عکس العمل مناسب نشان داده تا بار دیگر دشمنان در فکر و تکرار این نوع اعمال نباشند.


انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان