کد خبر: ۵۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

پراندلی: بازی با ایرلند تحت تاثیر مصدومیت مونتولیوو بود

سرمربی ایتالیا از مصدومیت ها‌فبک تیم خود ابراز ناراحتی کرد و گفت: بازی دوستانه با ایرلند تحت تاثیر مصدومیت مونتولیوو قرار گرفت.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، ایتالیا شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه که در انگلیس برگزار شد برابر ایرلند به تساوی بدون گل رسید.

چزاره پراندلی، سرمربی آتزوری پس از تساوی برابر ایرلند گفت: متاسفانه این دیدار تحت تاثیر مصدومیت ریکاردو مونتولیوو قرار گرفت. مصدومیت مونتولیوو ضربه بزرگی به تیم ما زد. متاسفانه مصدومیت او شدید است و نمی‌تواند در جام جهانی 2014 برزیل همراه ما باشد. برای او متاسفم. امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خودش را به دست آورد.

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت: ارزیابی کردن این دیدار سخت و دشوار است؛ چرا که هیچکدام از ما انتظار نداشتیم مونتولیوو مصدوم شود. پس از مصدومیت او در نیمه دوم روحیه تیم ما پایین آمد و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.

پراندلی در پایان درباره فهرست نهایی خود برای جام جهانی گفت: در حال حاضر گیج هستم و فردا (یکشنبه) تصمیم خواهم گرفت که چه بازیکنانی را به جام جهانی 2014 برزیل ببرم. قصد دارم تمام شرایط بازیکنانم را زیر نظر بگیرم. روسی مصدوم است‌ اما ممکن است در فهرست من برای جام جهانی 2014 برزیل باشد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

نظرات بینندگان