شیرازه گزارش میدهد؛
سوگواری عاشقان اهلبیت(ع) در شب ششم ماه محرم
همزمان با ششمین شب از ماه محرمالحرام، آیین سوگواری و عزاداری حضرت قاسم بن الحسن (ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی در شهرستان رستم برگزار شد.
به گزارش گروه چند رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی «شیرزاه»، در این مراسم معنوی که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان رشید و فداکار دشت کربلا برپا شد، جمع کثیری از عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) حضور یافتند.
در این سوگواری، عزاداران حسینی با قرائت زیارت عاشورا، مرثیهسرایی و نوحهخوانی، در رثای مظلومیت شهدای کربلا به سوگواری و سینهزنی پرداختند.
حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم، جلوهای خاص به این آیین بخشیده بود و پیوند عمیق نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت را به نمایش گذاشت.
شرکتکنندگان در این گردهمایی مذهبی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حسینی، ارادت قلبی خود را به خاندان نبوت ابراز داشتند و فضای شهرستان را سرشار از عطر و حالوهوای معنوی کربلا کردند.
انتهای خبر/ 224224
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!