حالت تاریک
دوشنبه, 01 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه خبری تحلیلی شیرازه هستید؟
فقط به دنبال صعود هستیم
کاپیتان تیم ملی ایران:

فقط به دنبال صعود هستیم

کاپیتان تیم ملی ایران با تأکید بر اهمیت اتحاد ملی و تمرکز تیم روی موفقیت در زمین، اعلام کرد همچنان برای صعود می‌جنگد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران پس از دیدار شب گذشته مقابل بلژیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، درباره شرایط تیم و حواشی رخ‌داده در ورزشگاه لس‌آنجلس صحبت کرد و گفت هدف اصلی بازیکنان، ایجاد اتحاد و خوشحال کردن مردم ایران است.

جهانبخش در واکنش به حواشی قبل از شروع دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و مصر می‌گوید که تیم ملی ایران تلاش می‌کند فارغ از دیدگاه‌ها و اختلاف نظرها، نماینده همه مردم ایران باشد و با عملکرد خود در زمین، آن‌ها را خوشحال کند. 

وی گفت: ما برای همه ایرانی‌ها با هر فکر و دیدگاهی بازی می‌کنیم و هدفمان این است که با عملکردمان آن‌ها را خوشحال کنیم.

جهانبخش گفت: مهم‌ترین مسئله برای تیم، ارائه نمایش خوب و تلاش کامل در زمین است و ادامه داد: ما باید به همه احترام بگذاریم و تمرکزمان فقط روی فوتبال باشد.

تیم ملی ایران اکنون با توجه به نتایج دو بازی ابتدایی، همچنان در کورس صعود قرار دارد و دیدار پایانی مقابل مصر نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت این تیم خواهد داشت. جهانبخش تأکید کرد که تیم باید با همان انرژی و تمرکز دو بازی قبلی وارد میدان شود تا بتواند به مرحله بعد برسد و مردم ایران را خوشحال کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!