شیرازه

آرشیو
دموکراسی در آمریکا دروغین و پوشالی است رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در گفتگو با شیرازه: 

دموکراسی در آمریکا دروغین و پوشالی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند؛ اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی و آزادی بیان در آمریکا دروغین و پوشالی است و این موضوع چهره واقعی دولتمردان آمریکا را به دنیا بیشتر نشان داد.
بیایید خودمان را به یکدیگر نزدیک سازیم وصیت‌نامه شهید محمدرضا محمدپور:

بیایید خودمان را به یکدیگر نزدیک سازیم

شهید محمدرضا محمدپور در وصیت‌نامه خود آورده است:عزیزان بیایید خودمان را به یکدیگر نزدیک سازیم و از این برچسب­‌های غلطی که خود بر روی خود می­‌گذاریم جدا خودداری ورزیم و اگر کسی هم‌عقیده‌اش مخالف نظرماست او را لقب منافق و ضد انقلاب به حساب نیاوریم.
صفحه ۱۷۱ قران کریم کلامی از جنس نور؛ 

صفحه ۱۷۱ قران کریم

صفحه ۱۷۱ قرآن کریم آیات ۱۶۰ تا ۱۶۳ سوره مبارکه اعراف تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
تأثیر گذاری شخصیت مربی در تحول فکری متربیان معلم پیش‌کسوت در گفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

تأثیر گذاری شخصیت مربی در تحول فکری متربیان

معلم پیش‌کسوت ساکن شیراز گفت: شخصیت یک مربی تغییروتحول روحی و فکری متربیان تأثیر گذراست؛ یک مربی لازم است که تمامی افعال و حرکاتش بر اساس اصول اعتقادی باشد تا متربیان نیز ضمن تأسی از او به معنای واقعی تربیت شوند.
انتظار حمایت دانش آموزان آباده‌ای از مسئولان دانش آموز آباده‌ای در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

انتظار حمایت دانش آموزان آباده‌ای از مسئولان

دانش آموز آباده‌ای گفت:غیر از اداراتی همچون فرمانداری، آموزش‌ و پرورش برای تهیه یک سری از وسایلی که برای نمایشگاه مورد نیاز بود همچون میز کمک و همراهی کردند و نماینده‌ای از فرمانداری در این نمایشگاه حضور یافت انتظار داشتیم که ارگان شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرمانداری حمایت‌های بسیاری کنند.
صهیونیست‌ها نمی‌توانند مساله غزه را از افکار عمومی خارج کنند مقام معظم رهبری:

صهیونیست‌ها نمی‌توانند مساله غزه را از افکار عمومی خارج کنند

رهبر انقلاب غزه را مسئله اول دنیا دانستند و گفتند: صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند این مسئله را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند.
پایان انتظار ۳۷ساله مادر شهید در شیراز

پایان انتظار ۳۷ساله مادر شهید در شیراز

پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد، پیکر این شهید قرار است روز شنبه هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشییع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود. 
چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ تحلیلگر بازار مسکن مطرح کرد؛

چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳

یک تحلیلگر بازار مسکن با اشاره به مشکلات این بازار و راه‌حل‌های پیشنهادی، چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ و چالش‌های پیش‌رو را تحلیل کرد.
جدال خیبر خرم‌آباد با فجر شهید سپاسی لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

جدال خیبر خرم‌آباد با فجر شهید سپاسی

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد فردا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت مهمان فجر سپاسی شیراز است، این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
تفاهم‌نامه پاکستان و کردستان عراق با فارس مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار فارس خبر داد:

تفاهم‌نامه پاکستان و کردستان عراق با فارس

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استاندار فارس از مبادله تفاهم نامه‌های جداگانه مابین تجار کردستان عراق و پاکستان با استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۴ تهران خبر داد.
معلم از منظر ارتباطات یادداشت؛

معلم از منظر ارتباطات

اعظم موسوی فعال رسانه در یادداشتی نوشت: تأثیرگذاری بیان معلم به‌ عنوان رسانه شنیداری سهل الوصول، اهمیت این موضوع را یادآور می‌شود که لازم است معلم، مهارت‌های فن بیان و سخنوری را آموخته باشد و با توجه به اهمیت روابط انسانی بین شاگرد و معلم به‌عنوان پیام‌آوران آگاهی، از مخاطب خود شناخت کافی داشته باشد و همین‌طور آنچه در چنته دارد به اندازه‌ای باشد که بتواند نیاز دانش‌آموز خود به‌عنوان شنونده را برطرف...
آباده بزرگ‌ترین شهرستان جامعه کارگری فارس رئیس اداره کار آباده در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

آباده بزرگ‌ترین شهرستان جامعه کارگری فارس

رئیس اداره کار، رفاه و امور اجتماعی شهرستان آباده گفت: شهرستان آباده با دار بودن یازده هزار جمعیت کارگری و هفت شرکت بزرگ بالای صد نفر، جز یکی از شهرستان‌های بزرگ استان فارس از نظر جامعه کارگری محسوب می‌شود.
  • ۱