شیرازه

آرشیو
مشارکت مردم در انتخابات تقویت کننده اقتدار ملی است منتخب مردم در دوازدهمین دور انتخابات مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات تقویت کننده اقتدار ملی است

منتخب مردم در دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در دور دوم انتخابات در رسد رسانه‌های بین‌المللی قرار دارد تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تقویت کننده مؤلفه اقتدار ملی است، و پویایی این اقتدار را تضمین می‌کند.
جشنواره «شکوفه‌های بادام» در اقلید برگزار می‌شود مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس:

جشنواره «شکوفه‌های بادام» در اقلید برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید خبر داد و گفت: این برنامه با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری همچنین تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان اقلید برگزار می‌شود.
متخصصان و صاحبان علم زمینه‌ساز جهش تولیدند فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول‌الله (ص) شیراز مطرح کرد:

متخصصان و صاحبان علم زمینه‌ساز جهش تولیدند

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول‌الله (ص) شیراز گفت: برای تحقق‌بخشیدن به شعار امسال نیازمند زیر ساخت‌های لازم در امر تولید هستیم که زمینه و استعدادهای لازم به همت متخصصان وجود دارد جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری حکیم انقلاب، صبر و استقامت مردم و تلاش جوانان توانسته قله‌های پیشرفت را طی کند.
شورای جوان‌سازی روستاها تشکیل می‌شود مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استاندار فارس:

شورای جوان‌سازی روستاها تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استاندار فارس گفت: شورای جوان‌سازی در روستاها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار فارس تأکید ویژه‌ای بر اجرای مؤثر آن دارد.
کاربران به لینک‌های ناشناس اطمینان نکنند رئیس پلیس فتا استان فارس:

کاربران به لینک‌های ناشناس اطمینان نکنند

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پیامک‌های سازمانی و رسمی از سرشماره‌های معتبر ارسال می‌شوند و کاربران به هیچ عنوان به لینک‌هایی که از طریق سرشماره‌های ناشناس و شخصی ارسال می‌شود مراجعه و اطمینان نکنند.
دور دوم انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

دور دوم انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود گفت: در همین ارتباط آموزش‌های لازم به مردم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات نیز توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی انجام خواهد شد.
توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه‌کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.
انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد:

انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جای دشت ایجاد شده است، گفت: در مجموع در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
سپاه پاسداران نهادی مردمی است رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در گفتگو با شیرازه: 

سپاه پاسداران نهادی مردمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: سپاه پاسداران با ترویج اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال روستایی به گسترش تولید و اشتغال جوانان کمک می‌کنند، با ساخت خانه محروم، ایجاد کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی برای جوانان و خانواده‌ها در جهت حل مشکلات مردم گام بر می‌دارند که نشان دهنده این است که این نهاد انقلابی یک نهاد مردمی و از جنس مردم است و این یعنی سپاه مکتبی انسان‌ ساز است.
من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم وصیت‌نامه شهید مرتضی بهرامیان:

من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم

شهید بهرامیان در وصیت‌نامه خود آورده است: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، در قاموس شهادت واژه وحشت نیست من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم.
صفحه ۱۶۳ قران کریم کلامی از جنس نور؛ 

صفحه ۱۶۳ قران کریم

صفحه ۱۶۳ قرآن کریم آیات ۹۶ تا ۱۰۴ سوره مبارکه اعراف تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مرودشت گزارش تصویری؛

آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مرودشت

جشن تکلیف ۲۱۸ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی دبستان ارشاد با حضور امام جمعه و مسئولان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان مرودشت در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.
  • ۱