شیرازه

آرشیو
یادواره شهدای زن گرامیداشت شهدای زن غزه گزارش تصویری؛

یادواره شهدای زن گرامیداشت شهدای زن غزه

یادواره شهدای زن گرامیداشت شهدای زن غزه با محوریت شهیده راضیه کشاورز با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و بانوان در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار شد.
با حمایت خداوندنقشه طبس خنثی شد عضو شورای فرهنگ عمومی فارس در گفتگو با شیرازه:

با حمایت خداوندنقشه طبس خنثی شد

عضو شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: آمریکا در سال ۱۳۵۹ در طبس اقداماتی که انجام داد ما شرایطی نداشیم که پاسخ دهیم و با حمایت خداوند هم نقشه آن‌ها خنثی شد اما امروزه قدرتی را خداوند به ما عطا کرده که آن‌ها مجبور هستند قدرت ایران را ببیند و از آن بترسند.
مملکت را از هر گزندی حفاظت کنید وصیت‌نامه شهید حسین حدادی:

مملکت را از هر گزندی حفاظت کنید

شهید حسین حدادی در وصیت‌نامه خود آورده است: پیام من به دولت و شخصیت‌های مملکتی این است که مملکت را از هر گزندی حفاظت کنید تا ریشهٔ آمریکا را بِکَنید.
صفحه ۱۶۵ قران کریم کلامی از جنس نور؛ 

صفحه ۱۶۵ قران کریم

صفحه ۱۶۵ قرآن کریم آیات ۱۲۱ تا ۱۳۰ سوره مبارکه اعراف تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
ارتقا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری عضو ناظر شورا در سازمان مدیریت حمل و نقل خبر داد:

ارتقا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری

عضو ناظر شورا در سازمان مدیریت حمل و نقل گفت: شهرداری و شورای شهر شیراز در حوزه حمل و نقل به جهت بهتر انجام‌دادن رسالت خود در راستای افزایش خدمات حمل‌ونقل عمومی، ترویج خدمات حمل‌ونقل و فرهنگ استفاده و بهره‌گیری از خدمات زیرساختی حمل‌ونقل عمومی، سیاست‌گذاری‌های کلان و بزرگی را برنامه‌ریزی کرده است که قطعاً با افزایش خدمات دولت به این ناوگان در سال جاری و البته حمایت اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور...
معابر شیراز سر از آب بیرون آورد

معابر شیراز سر از آب بیرون آورد

پس از بارندگی نسبتاً شدید عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بسیاری از معابر شیراز خصوصاً زیرگذرهای این کلان‌شهر دچار آب‌گرفتگی شد که پس از ساعت‌ها تلاش مدیریت شهری شیراز این نقص شهری برطرف و معابر از آب تخلیه شد.
بهره‌برداری ۲ زمین چمن در ناحیه ۳ شیراز مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز خبر داد:

بهره‌برداری ۲ زمین چمن در ناحیه ۳ شیراز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: دو زمین چمن در مدارس متوسطه اول محمد رحیم خرمندار در بلوار خرمشهر و شهید اوجی در روستای اسماعیل‌آباد دهستان بیدزرد برای استفاده دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و روستایی به بهره‌برداری رسید.
باید به نورانیت قرآن پناه ببریم امام‌جمعه شهرستان استهبان در گفتگو با شیرازه:

باید به نورانیت قرآن پناه ببریم

امام‌جمعه شهرستان استهبان گفت: در روایت آمده است نَوِّرُوا بُیُوتَكُمْ بِتِلاَوَةِ اَلْقُرْآنِ خانه‌های خودتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید و ما اگر می‌خواهیم از آسیب‌های اجتماعی از نواقصی که به خاطر حمله تمدن غرب به خانواده‌های ما دارد، مصون بمانیم باید به نورانیت قرآن پناه ببریم.
برخورد با کِشت زراعی با آب غیر سالم استاندار فارس مطرح کرد:

برخورد با کِشت زراعی با آب غیر سالم

استاندار فارس گفت: همه فرمانداران و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها در حوزه گیاهان دارویی، اصلاح الگوی کشت، احداث گلخانه و صنایع تبدیلی، پر کردن چاه‌های غیرمجاز، نصب کنتور و هوشمند شدن چاه‌های کشاورزی و تولید محصولات ارگانیک به‌صورت مستمر پایش شوند.
هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس:

هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه‌پذیر نیست، فراهم کردن زمینه برای تحصیل و ازدواج را از مهم‌ترین اهداف این کمیته عنوان کرد.
اردیبهشت استهبان گزارش تصویری؛

اردیبهشت استهبان

نقطه‌ ب ه‌نقطه استان زرخیز فارس پر از جاذبه و دیدنی است و ما سعی داریم مکان‌های دیدنی استان فارس را به تصویر بکشیم و این بار نمایی از استهبان شهر زیبای استان فارس ارائه می‌کنیم.
شیوع رسم غلط استفاده از سلاح گرم شیرازه گزارش می‌دهد؛

شیوع رسم غلط استفاده از سلاح گرم

عادی‌انگاری رسم غلط استفاده از سلاح گرم در مراسم عروسی و عزا تبدیل به یک معضل جدی در مناطق شهری و روستایی استان‌ها شده و بعضاً اتفاقات تلخ و حوادث خونباری را به دنبال داشته است و بهترین راهکار مقابله با معضل تیراندازی و نگهداری غیر مجاز اسلحه، فرهنگ‌سازی مناسب است.
  • ۱