شیرازه

آرشیو
بارش باران استان فارس را فرا می‌گیرد مدیرکل هواشناسی فارس:

بارش باران استان فارس را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: این سامانه بارشی همه مناطق به ویژه نواحی شمالی استان در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید (صفاشهر) و بوانات را دربر می‌گیرد و در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه، همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی، مرکزی و شرقی را دربر می‌گیردهمچنین این سامانه بارشی در روز یکشنبه دوم اردیبهشت برای همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی پیش‌بینی شده است.
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت سخنگوی ستاد انتخابات کشور مطرح کرد:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در شرق شیراز شهردار شیراز خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در شرق شیراز

شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح شهید استوار-خلیج فارس و شهید استوار-نصر با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در شرق شیراز آغاز شد.
اعلام برنامه‌های یاد روزسعدی در کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار می‌شود؛

اعلام برنامه‌های یاد روزسعدی

برگزاری نمایشگاه تصاویر نسخ خطی با موضوع «سعدی در گذر زمان» شامل ۲۰ قطعه از نسخ خطی قرن‌های ۷ تا ۱۳ هجری، موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کتابخانه و موزه ملی ملک و کتابخانه مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته از تاریخ اول تا ششم اردیبهشت در مدیریت منطقه جنوب کشور( شیراز) برگزار می‌شود.
استانداردسازی اماکن تاریخی و فرهنگی فارس مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خبر داد:

استانداردسازی اماکن تاریخی و فرهنگی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از ارائه یک برنامه مدون تحت عنوان استانداردسازی اماکن تاریخی و فرهنگی این استان خبر داد.
آغاز بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانش آموزان در فارس معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

آغاز بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانش آموزان در فارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس به دلیل گستردگی که دارد بین مرحله شهرستان و مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان یک مرحله را تحت عنوان مسابقات ۱۴گانه طراحی کرده تا استعدادهای بیشتری با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا کنند.
موظفیم مفاخرمان را به نسل جدید معرفی کنیم استاندار فارس در مراسم بزرگداشت سعدی:

موظفیم مفاخرمان را به نسل جدید معرفی کنیم

استاندار فارس گفت: معرفی حکمایی مثل سعدی جز وظایف حاکمیت و تصمیم‌گیرندگان است و از وزارت ارشاد می‌خواهم با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت‌های مرتبط با آموزش عالی، مفاهیم و گنجینه‌های بزرگ ادبیات فارسی را با ظرافت بیشتری به نسل جوان معرفی کند.
کشتی طوفان‌زده یادداشت؛

کشتی طوفان‌زده

قاسم امینی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: روزنامه عبری زبان «معاریو» در یادداشتی اخیراً وضعیت این روزهای رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل را به کشتی تعبیر کرده که در تلاطم امواج طوفان گرفتار شده و راه خود را گم کرده است. این تعابیر و امثالهم بیانگر عمق وضعیت نابسامان رژیم صهیونیستی از حمله طوفان الاقصی تا عملیات غرورآفرین وعده صادق است.
از کم‌کاری مسئولان فارس تا راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز  فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از کم‌کاری مسئولان فارس تا راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز 

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
همیشه دنباله‌رو ولایت‌فقیه باشید وصیت‌نامه شهید ابوالفضل طیبی:

همیشه دنباله‌رو ولایت‌فقیه باشید

شهید ابوالفضل طیبی در وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه دنباله‌رو امام امت، ولایت‌فقیه و شهیدان باشید و حرف‌های امام را گوش دهید، نمازهای خود را با جماعت بخوانید، هر موقع به شهادت رسیدم مرا در کنار شهیدان بیرجند دفن کنید.
صفحه ۱۶۰ قران کریم کلامی از جنس نور؛ 

صفحه ۱۶۰ قران کریم

صفحه ۱۶۰ قرآن کریم آیات ۷۴ تا ۸۱ سوره مبارکه اعراف تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
عملیات وعده صادق دفاع مشروع بود نماینده ولی فقیه در استان فارس:

عملیات وعده صادق دفاع مشروع بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:در رابطه با مساله اسراییل و عملیات ارزشمند «وعده صادق» بحثمان این بود که ما نیز حق دفاع مشروع داریم بیش از ان هم هدفگذاری نکرده بودیم.
  • ۱