کد خبر: ۱۰۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
رئیس شورای شهر کوار:

کلید روحانی هم قفل سد کوار را باز نکرد

رئیس شورای شهر کوار گفت: این دولت هم، همانند دولت های قبل، کاری برای ما نکرد و کلید دکتر روحانی هم نتوانست قفل سد ما را باز کند.

به گزارش شیرازه  به نقل از بهارکوار، هیئتی متشکل از  رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس به همراه کورش کرم‌پور نماینده فیروزآباد و رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین و مدیران کل استان در حال عبور از شهرستان کوار دقایقی در فرمانداری کوار حضور یافتند و در حاشیه این حضور، سید حجت‌اله حسینی رئیس شورای شهر کوار با حضور در فرمانداری در سخنانی با معاون استاندار و هیئت همراه، مشکلات شهرستان کوار را به ایشان یادآور شد.

حسینی در سخنانی که با بغض و ناراحتی و در عین حفظ احترام، با فریادهایی مظلومانه همراه بود، گفت: 37 سال از این نظام مقدس می گذرد برای ما چه کردید، چه توجیهی برای سد کوار دارید، نه بیمارستان، نه کمربندی، نه شهرک صنعتی و نه مسکن مهر. زیبنده نظام نیست که میلیاردها اختلاس صورت می پذیرد اما 50 میلیارد برای تکمیل سد کوار نیست، عمق چاههای آب دشت کوار به 400 متر رسیده است و مطمئناً معضلات اجتماعی زیادی به همراه خواهد داشت.

حسینی خطاب به معاون استاندار به دیدار نماینده و فرماندار کوار با وزیر نیرو پیرامون سد کوار اشاره کرد و گفت: وزیر قول سال دیگر را داده‌اند در حالی که سال آینده معلوم نیست ایشان وزیر باشند و این وعده سر خرمن است. بنده قصد تخریب دولت را ندارم منتهی این دولت هم، همانند دولت های قبل، کاری برای ما نکرد و کلید دکتر روحانی هم نتوانست قفل سد ما را باز کند.

نظرات بینندگان