کد خبر: ۱۰۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
آیت الله ایمانی:

ارتش در دفاع از نظام جمهوری اسلامی آینده نگر است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ارتش جمهوری اسلامی در موضوعات دفاعی دغدغه مند و آینده نگر است.
ارتش در دفاع از نظام جمهوری اسلامی آینده نگر استبه گزارش شیرازه، آیت الله اسد الله ایمانی ظهر دوشنبه در دیدار فرماندهان ارتش در فارس با نماینده ولی فقیه، گفت: دفاع و یورش دو اصل زندگی بشر است و نبود هیچکدام ممکن نیست.

وی ادامه داد: دفاع و داشتن ابزار دفاعی لازم و ضروری است و کسانیکه می گویند احتیاج به دفاع و ابزار دفاعی نداریم نادرست است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دفاع، نگه دارنده کانون توحید است، گفت: حفظ خانه خدا از شر دشمنان در گذشته به دلیل دفاع بوده که اجازه داده نشد مشرکان خانه خدا را تخریب کنند.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: روزی که امام(ره) با نگاه تیزبین در بدنه ارتش نفوذ کردند و نیروهای برتر را به بدنه مردم کشاندند روز ارتش بود زیرا آنها اطلاعات لازم را می دادند و دستورات را از امام(ره) دریافت می کردند.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: حضور همافران در ۱۹ بهمن ممکن است در ظاهر امر عادی باشد اما به طور حتم چنین نبوده بلکه رابطه امام(ره) با ارتش عمیق بود و در کلام رهبر انقلاب تبلور خاص دارد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: شاهد هستیم امروز به برکت همین دیدگاه مکتبی ترین و مردمی ترین ارتش دنیا، ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در کنار این شاهدیم که در صحنه رزم، مبارزه کردند و در عرصه خودکفایی و نوسازی سلاح ها موفق شدند.

وی یادآور شد: ویژگی دیگر این است که ارتش در عرصه دفاع آرام نگرفته و در اوج تحریم گام های بلندی برداشتند که نشان از آینده نگری ارتش دارد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان