کد خبر: ۱۱۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
در سایه بی توجهی مسئولان فرهنگی و نهادهای نظارتی صورت می گیرد!

انتخاب زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز/عکس لختی ارسال کنید تا لایک بیشتری بخورید!

این صفحه در اینستاگرام که حدود یکسال از فعالیتش میگذرد اخیرا اقدام به برگزاری انتخاب زیباترین دختر و پسر در شیراز نموده و جالب اینجاست که یک کافه در شیراز نیز مسئول برگزار کننده این مسابقه شده است!
انتخاب زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز!/عکس لختی ارسال کنید تا لایک بیشتری بخورید!به گزارش شیرازه، یک صفحه اینستاگرامی در شیراز که حدود 22هزار دنبال کننده دارد در سایه بی توجهی مسئولان فرهنگی و نهادهای نظارتی با اخذ مبلغی اندک ضمن انتشار تصاویری مستهجن از کاربران اقدام به تشویق جهت ارسال عکس های شخصی توسط کاربران می کند جالب اینجاست که یک صفحه دیگر نیز با همین نام از کاربران جهت حضور در جشن های مختلط و پارتی دعوت می کند.

این صفحه در اینستاگرام که حدود یکسال از فعالیتش میگذرد اخیرا اقدام به برگزاری انتخاب زیباترین دختر و پسر در شیراز  نموده و جالب اینجاست که اسپانسر (حامی مالی) نیز دارد!

در این «پیج» که از ابتدای آغاز به کار اقدام به انتشار عکس های نامناسب(نیمه عریان) از دختران شیرازی می نماید از مخاطبان خواسته شده بهترین دختر و پسر شیرازی را انتخاب کنند.
 انتخاب زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز!/عکس لختی ارسال کنید تا لایک بیشتری بخورید!

مدیر این صفحه از کاربران درخواست کرده به شخص صاحب عکس که نام و مشخصات و آدرس پیج شخصی او نیز مشخص است رای دهند.

مدیر این صفحه در پاسخ به سئوال یکی از کاربران که شرایط حضور در مسابقه و عکس ارسالی را در دایرکت(پیام شخصی) پرسیده است می گوید:«عکس هرچه لختی تر باشد چون لایک بیشتری میخورد در مسابقه شرکت داده می شود! و اگر عکس شما زیر دو هزارتا لایک بخورد حذف می شود!»
انتخاب زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز!/عکس لختی ارسال کنید تا لایک بیشتری بخورید!
با نگاهی به تصاویر منتشر شده در این پیج که توسط فردی به نام "م - ز" که سابقه حضور در ستاد های انتخاباتی یک از کاندیدای ریاست جمهوری نیز داشته است، مصداقی از تبرج و سوء استفاده های جنسی و غیر اخلاقی از زنان و دختران در آن مشهود است.

انتخاب زیباترین دختر و پسر مانکن در شیراز!/عکس لختی ارسال کنید تا لایک بیشتری بخورید!
فعالیت کاملا آزادانه این صفحات در فضای مجازی خود تضادی آشکار و عاملی برای خنثی ساختن تمامی تلاش های انضباطی به شمار می رود و منجر به فراگیری و جولان تعداد قابل ملاحظه ای از مانکن‌های بی‌حیا در سطح خیابان های شیراز است که بصورت کامل به اصول پوشش و زندگی در یک جامعه اسلامی بی اعتنا بوده و از طرفی صرفا مجریان برنامه کارفرمایانی هستند که برای کسب سود های بیشتر مالی مروج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند.

از زمان اعزام «همفر» جاسوس انگلیسی به کشورهای اسلامی تا دوره ماموریت باب برای از بین بردن اسلام و ماجرای «قره العین» و همینطور هم اکنون در صحنه گردانی سینمایی غرب علیه زنان و توسل به گلشیفته، مقابله با حجاب و پوشش زنان یکی از اصلی ترین بسترهای فعالیت دشمن با امید نابودی اخلاقی جامعه و گسترش فساد هرزگی بوده است.

مسئولین امر وظیفه دارند بر اساس مقررات عمومی کشور و شریعت مقدس اسلام در اسرع وقت با این بانیان ابتذال، برخورد قاطع کرده و جنبه غیر قابل انکاری از ناتوی فرهنگی را مهار کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
2
مسئولان باید با هنجار شکنی ها برخورد کنن. متاسفانه ازادانه فعالیت میکنند
صادقی
United States of America
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
1
خب چه شد؟ ایا برخوردی شد با این پیج؟
پس کو خبر برخوردش؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
1
چرا اینگونه پیج ها زیاد شده اند. مگر پلیس ف حواسش به همه جا نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
0
وااااای چه بلای آسمانی
جای این چیزا یکم بشینین بررسی کنید چرا قتل ها و جنایاتی مثل قتل بنیتا و آتنا صورت میگیره میشینین این اخبار ور میدین واقعا بنظرتون دیگه مردم براشون مهم
هرکسی حتما با عقل و صلاح خودش یه کاری میکنه شما نگران نباشید
رضا جانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
0
اصلا گفتن این مطالب توسط همین سایت هم کار درستی نیست.
به اسم اطلاع رسانی شما مروج بی بندباری شده اید.
مردم همه خبر دارند چه خبره!