کد خبر: ۱۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم شهرستان‌های استهبان در مجلس:

خطوط مرزی استهبان تغییر نمی‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع‌های مطرح شده در مورد خط مرزی استهبان گفت: مردم استهبان مطمئن باشند در مرزهای این شهرستان هیچ تغییری اتفاقی نمی‌افتد.
خطوط مرزی استهبان تغییر نمی‌کندبه گزارش شیرازه، اصغر مسعودی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان در مجلس شورای اسلامی در بین نماز جمعه این هفته شهرستان استهبان، رودبال را بخش جدایی ناپذیر استهبان خواند و گفت: خطوط مرزی را در استانداری و وزارت کشور معین می‌کنند نه در کف خیابان‌ها یا مقابل اداره‌ها.

وی در رابطه با خط مرزی داراب و استهبان گفت: بنده با استاندار فارس صحبت کرده‌ام و استاندار فارس گفت که تصمیم گیری باید با حضور امام جمعه و فرماندار هر دو شهرستان باشد. طبق کتاب تقسیمات کشوری، رودبال متعلق به شهرستان استهبان است و جای هیچ شکی نیست و مسئولان باید از ایجاد تفرقه و تنش جلوگیری کنند و این تاکید مقام معظم رهبری نیز هست که ایشان فرمودند جامعه نباید دو قطبی شود.

مسعودی گفت: مرز های شهرها در وزارت کشور و استانداری ها مشخص می شود نه در کف خیابان ها و جلوی اداره ها و این یک امر مسلم است و مردم استهبان مطمئن باشند مرزهای شهرستان مشخص است و هیچ تغییر و اتفاقی رخ نمی‌دهد و ما به دنبال آرامش و صمیمیت هستیم؛ آب هم برای داراب و فسا و رودبال است و هیچ مشکلی نیست.

وی افزود: در مورد جاده واریانتی نیریز نیز به مسئولان تذکر داده شده و بخشی آن آماده شده است و مابقی جاده هم در دست بررسی هست تا به شکل اساسی و کارشناسی ساخته شود. در بحث راه آهن نیز اعتبار گذاشته شد و کارگاه‌ها نیز تجهیز شد.

 مسعودی در مورد بیمارستان استهبان نیز گفت:متاسفانه مکان بیمارستان یک مقدار کار کارشناسی نشده بود و در مسیر سیلاب بود اما به هر حال اعتبار برای بیمارستان در نظر گرفته شده است. ما پیگیر حضور متخصصان در استهبان نیز هستیم و صدای مردم را به گوش رئیس جمهور و وزرا رساندیم.

وی گفت: استهبان بزرگترین انجیرستان دیم جهان است و از سرمایه‌داران درخواست داریم به میدان آمده و به فکر توسعه شهر باشند و بخش خصوصی نیز باید به شهر برسند تا آباد بشود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان