کد خبر: ۱۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶

آمادگي كامل پليس فارس براي تأمين نظم و امنيت اربعين حسيني

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به آمادگي كامل پليس استان در راستاي تأمين نظم و امنيت مراسم اربعين حسيني(ع)، گفت: كاركنان نيروي انتظامي علاوه بر شركت در مراسم عزادراي اربعين، بستر امنيتي مناسب را براي عزاداران فراهم مي كنند.

به گزارش شیرازه، سردار احمد علي گودرزي در مراسم صبحگاه عمومي پليس فارس،‌ ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني، اظهار كرد: پليس فارس همانگونه كه امنيت عزادران حضرت امام حسين (ع) را در دهه اول محرم به خوبي فراهم كرد، امنيت عزادارن عزيز را در اربعين حسيني فراهم مي كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره 54 شهيد گمنام نيروي انتظامي، گفت: باب شهادت روزانه بر روي كاركنان نيروي انتظامي باز است و در اين مسير مأموران انتظامي روحيه ايثار و شهادت طلبي خود را نشان مي دهند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: دشمنان همواره در صدد ايجاد توطئه بر عليه كشورهاي اسلامي و به ويژه ايران هستند ولي خوشبختانه در اين راه ناكام مانده اند.

سردار گودرزي از كاركنان خواست با خدمت به مردم علاوه بر رضايت خداوند، به عنوان سربازان ولي فقيه، دشمن را در رسيدن به اهداف پليدش، مأيوس كنند.

وي در پايان اولويت هاي ناجا در سال جاري را مبارزه با قاچاق كالا، مبارزه با مواد مخدر و صيانت از كاركنان عنوان كرد و افزود: پليس فارس در اين راستا از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

برچسب ها: پلیس ، امنیت ، اربعین ، شیراز ، سردار
نظرات بینندگان