کد خبر: ۱۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

دیدار مردم شهرستان پاسارگاد با استاندار فارس شاید چهار سال دیگر!

صبح پنجشنبه همین هفته آقای تبادار استاندار محترم فارس به شهرستان پاسارگاد سفر یک روزه ای را خواهد داشت اما گویا برای مردم به عنوان سرمایه های اصلی هر دولت و نظامی برنامه ای ترتیب داده نشده است.
به گزارش شیرازه، صبح پنجشنبه همین هفته آقای تبادار استاندار محترم فارس به شهرستان پاسارگاد سفر یک روزه ای را خواهد داشت.

شنیده شده در این سفر یک روزه، آقای استاندار جلساتی رابا فعالان بخش اقتصادی، اجتماعی و  مسولان شهرستان  پاسارگاد در قالب شورای اداری خواهد داشت.

اما گویا برای مردم به عنوان سرمایه های اصلی هر دولت و نظامی برنامه ای ترتیب داده نشده است.

شنیده ها حاکی از آن است که کسانی حق ورود به این جلسات و دیدار با استاندار را دارند که کارت ویژه ای برایشان صادر شده است،  کارت هایی که برای افراد خاص  در نظر گرفته شده است.

مسولان شهرستان یادشان رفته یا خودشان را به خواب زده اند یا شاید هم فضا را می خواهند در این شهرستان طوری جلوه دهند که همه چیز آرام و خوب و بدون مشکل است، نمی دانند که استاندار محترم می آید تا از نزدیک با مردم رو به رو شود، دردمردم را بشنود.

دیدارهایی که هر چهار سال یک بار صورت می پذیرد و حالا یک نفر با سلیقه خاص خودش می خواهد طوری برنامه را پیش ببرد که این فرصت را از مردم این شهرستان مظلوم اما ریشه دار و با فرهنگ بگیرد.

آقای مسول اینجا شهر نخبگان است، پاسارگاد مردمانی آگاه دارد، آگاه تر از خیلی ها پس به شعور این مردم توهین نکنید!

آقای مسول، آقای استاندار فردا می آید تا مردم را ببیند، دردها را بشنود،شما را که هر هفته مشاهده می کند!

منبع: طنین پاسارگاد
برچسب ها: پاسارگاد ، استاندار ، فارس
نظرات بینندگان