کد خبر: ۱۲۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷

سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت مشخص است/ تورم ۹ درصد نیست

امام جمعه موقت شیراز گفت: تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل کرده، عده ای طی ۲ سال گذشته خودشان را به برجام بستند به جای اینکه به پتانسیل داخلی توجه کنند.
به گزارش شیرازه، جت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: مسئولین التهاب های بازار دلار را کنترل کردند اما چرا زودتر انجام ندادند هرچند که امیدواریم این تصمیم موقت نباشد، تورم را ۹ درصد اعلام می کنند ولی چنین نیست.

وی ادامه داد: سقوط ارزش پول ملی کاملا داخلی نیست و عده ای خودشان را به برجام بستند که مشکلات حل شود اما چنین نشد همانگونه که رهبری گفته بودند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: فروش نفت داریم و باید دلار نفت باعث درست شدن بازار شود نه اینکه دلال وارد شود و به جای اینکه پول وارد تولید شود در بازار طلا و دلار سرمایه گذاری شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: مردم هم باید همکاری کنند و از طرفی سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت نیز است چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برکنار نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر ارتش نیز گفت: منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند و امام(ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: امروز همین ارتش در خاورمیانه و جهان دارای جایگاه است و همه شاهد فعالیت های مناسب آن در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیماری آیت الله ایمانی نیز گفت: خدمات نماینده ولی فقیه در فارس بسیار بوده و امیدوارم با دعای همگان هرچه سریعتر شفا یابد.

مهر
نظرات بینندگان