کد خبر: ۱۲۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام‌جمعه موقت شیراز:

وزارت اطلاعات مراقب باشد با پارتی و پول کسی پُست نگیرد

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: نظارت وزارت اطلاعات باید به‌گونه‌ای باشد که کسی با پارتی و پول پست و سمت نگیرد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام حسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبری با کارکنان وزارت اطلاعات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار خواهان مبارزه با شریان‌های اصلی فساد در کشور شدند که به نظر می‌رسد وزارت اطلاعات در این راستا نقش تأثیرگذار و بازدارنده‌ای خواهد داشت.

وی افزود: وزارت اطلاعات باید طوری بر امور نظارت داشته باشد که فردی با پارتی‌بازی و پول پست و سمت نگیرد چراکه پس‌ازآن باید منتظر بدبختی‌های آن نیز بود.

مرادی تصریح کرد: همان‌گونه که رهبری فرمودند مبارزه باروحیه اشرافی گری و شهوت‌پرستی نیز باید در دستور کار وزارت اطلاعات باشد که متأسفانه امروز با ماشین‌های میلیاردی که در خیابان‌ها توسط افراد اشرافی دیده می‌شود، این مسئله هویدا است.

امام‌جمعه موقت شیراز با تبریک روز ارتش، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح قلعه‌های استوار امنیت کشور هستند و باید قدر آنان را دانست چراکه امروز امن‌ترین کشور منطقه هستیم.

وی افزود: ارتش تنها در یک‌قلم در چندین عملیات 5 هزار کیلومتر از خاک کشور را آزاد و 48 هزار شهید، 210 هزار جانباز و 25 هزار آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرد.

مرادی به ایثارگری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه از ابتدای انقلاب در خط مقدم دفاع از کشور قرار گرفت و 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

امام‌جمعه موقت شیراز ادامه داد: فرمانده کومله در شب ازدواج خود دستور داد یک پاسدار را شهید کرده و جگرش را از سینه درآوردند و به دندان گرفتند که این نمونه‌ای از فداکاری سپاهیان در دوران انقلاب بوده است.

وی همچنین گفت: امروز سپاه در تمام ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و... حرف برای گفتن دارد و تنها قرارگاه خاتم‌الانبیاء بسیاری از نیازهای اقتصادی را مرتفع کرده است.

مرادی ادامه داد: سپاه به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را نیز می‌خواند و از توطئه‌های آینده آنان علیه کشور مطلع است.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: اقتدار ایران در منطقه موجب هراس دشمنان شده به‌طوری‌که مشاوران ترامپ در زمان حمله به سوریه به وی گفته بودند که مواظب مواضع ایران در این کشور باشد چراکه حمله به آن، عواقب خطرناکی برای آمریکا خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به بحث بازار ارز نیز گفت: ما روزانه 2 میلیون بشکه نفت 70 دلاری صادر می‌کنیم که 60 میلیارد دلار می‌شود و با میعانات گازی و ... این رقم به 100 میلیارد دلار خواهد رسید، بنابراین با نیاز 60 میلیارد دلاری برای واردات دیگر نباید مشکل ارزی داشته باشیم.

مرادی افزود: وقت آن رسیده که به ارزهای دیگری جز دلار فکر کنیم و مبادلات خود را از زیر بار این ارز خارج کنیم.

نظرات بینندگان