کد خبر: ۱۲۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

مصاف زردپوشان شیراز با مس رفسنجان در هفته دهم لیگ یک

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در حالیکه نسبت به سایر تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو بازی کمتر انجام داده، عصر امروز میزبان مس رفسنجان خواهد بود.
به گزارش شیرازه از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز میزبان مس رفسنجان خواهد بود. بنا بر این گزارش، دو تیم نتایج ضعیفی در لیگ امسال کسب کردند که در این بین و تا اینجای لیگ مسی های شهر رفسنجان دچار تغییراتی روی نیمکت خود شدند و علی سامره جای خود را به میشو کریستوچیچ داده است.

فجری ها با مجید صالح هم نتوانستند دل هواداران خود را به دست بیاورد گرچه این تیم به سختی می بازد ولی در پایان هفته نهم فقط یک برد کسب کرده که آمار خوبی نیست و دو تیم برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت.

ذر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول تیم مس کرمان از 9 بازی 19 امتیاز دارد و در صدر جدول قرار گرفته است، فجر شهید سپاسی از مجموع 7 مسابقه خود 6 امتیازی هستند و مس رفسنجان حریف این تیم در هفته دهم نیز از هشت بازی 6 امتیاز گرفته است.

احمد حیات‌منش و امین مشایخ بازیکنان شاخص فجر در فصل گذشته بودند که در تیم مس رفسنجان بازی می‌کنند، کاظم حیات‌منش و علی مرزبان دیگر بازیکنان  فارسی تیم مس رفسنجان هستند. محمدحسین کریم‌زاده بازیکن فصل پیش مس رفسنجان نیز در فصل جاری به تیم فجر پیوسته است.

این دیدار عصر امروز ساعت 15 برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان