کد خبر: ۱۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

اعطای درجه‌ی شهیدصیاد شیرازی توسط رهبر انقلاب به فرزند شهید +فیلم ‌

برای اولین بار فیلمی از اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط رهبر انقلاب به فرزند شهید منتشر شد.
به گزارش شیرازه، در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که صبح امروز (سه‌شنبه) و در آستانه روز ارتش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» منتشر شد.

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب که روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و به قلم آقای محسن مؤمنی است، به شرح زیر است:

«این نمونه‌ی جالب و بیسابقه‌ئی است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیت‌های آن. آن را یکسره مطالعه کردم (تا ۸۴/۶/۷) زیبا و هنرمندانه نوشته شده است. با بسیاری از حوادث آن کاملاً آشنایم. البته بسیاری دیگر از حوادث آن دوران و نیز مطالب بسیاری از آنچه مربوط به این شهید عزیز است ناگفته مانده است؛ و این طبیعی است.

البته برجستگی‌های شخصیت شهید صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب به درستی نمی‌توان نشان داد او حقاً نمونه‌ئی از یک ارتشی مؤمن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»

همزمان با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب در کمین گل سرخ، لحظات منتشر نشده‌ای از اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرزند شهید را برای اولین‌بار مشاهده می‌کنید.

صفحه اینستاگرامی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتسب به رهبر انقلاب این فیلم را منتشر کرد.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

دانلود

نظرات بینندگان