کد خبر: ۱۲۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
به همت شهرداری شیراز:

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز جوان و روز ارتش در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در نقاط مختلف شیراز به مناسبت روز جوان و روز ارتش خبر داد.
به گزارش شیرازه، ابراهیم گشتاسبی‌راد با اعلام این خبر گفت: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان جمعه 30 فروردین از ساعت 7.30 صبح در بلوار امیرکبیر، شهرک سجادیه، روبروی مسجد امام سجاد (ع) آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه پیاده‌روی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و پایگاه مقاومت بسیج شهدای سجادیه اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه برنامه پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت روز ارتش نیروی زمینی نیز روز جمعه 30 فروردین ساعت 7.30 صبح از مقابل بیمارستان شهید چمران در بلوار شهید چمران آغاز می‌شود، عنوان کرد: این برنامه نیز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اجرا می‌شود.

گشتاسبی‌راد از عموم شهروندان برای حضور در این برنامه‌های شاد و مفرح دعوت کرد و گفت: در پایان برنامه پیاده‌روی به قید قرعه به تعدادی از شهروندان جوایزی اهدا خواهد شد.

نظرات بینندگان