کد خبر: ۱۳۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
در نشست خبری عنوان شد:

جزئیات برنامه های حرم مطهر شاهچراغ (ع) در عزای امام سوم شیعیان

حجت الاسلام سلامی معاونت فرهنگی آستان احمد ابن موسی (ع) در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های فرهنگی این حرم مطهر در ماه محرم پرداخت.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام احمد سلامی، در نشست خبری که به مناسبت برگزاری شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها در دهه محرم برگزاری مراسم اجتماع شیرخوارگان است، اظهار داشت: امیدواریم بهترین برنامه را در آستان مقدس شاچراغ(ع) برگزار کنیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به برگزاری طرح جوانان احمدی و یاوران مهدوی گفت: 300 نفر از دانش آموزان متوسطه عضو این طرح هستند، سعی کرده‌ایم برنامه‌های متنوعی ازجمله هیئت احمدی را برای آنان در نظر بگیریم.

وی از برگزاری برنامه فرزندان عاشورایی خبر داد و عنوان کرد: این طرح از دقایقی دیگر در صحن حرم با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد که معارف امام حسین(ع) از طریق بازی برای کودکان اجرا خواهد شد.

جزئیات برنامه های حرم مطهر شاهچراغ (ع) در عزای امام سوم شیعیان

حجت‌الاسلام سلامی بیان کرد: عصر شعر محرم هر سه‌شنبه، مسابقه عاشورا، برگزاری زیارت عاشورا هرروز صبح، محافل انس با قرآن، طرح من تلاوت قرآن را دوست دارم و برنامه‌های متعدد دیگر ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام محرم برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه مکان دارالعباده، فضای شبستان و مسجد شهدا را به دلیل گرمی هوا برای خواهران در نظر گرفته‌ایم، افزود: امیدواریم وظیفه خود را در برگزاری این برنامه‌ها به نحو احسن اجرا کنیم.

نظرات بینندگان