کد خبر: ۱۳۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه همدلی فارس

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی فارس، یکی از برنامه‌های این قرارگاه را توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان در شرایط شیوع کرونا اعلام کرد.
  •   سردار یدالله بوعلی،‌ دبیر قرارگاه مواسات و همدلی فارس امروز، ۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری این قرارگاه گفت: تشکیل قرارگاه مواسات بر اساس سیاست کلی کشور بوده است و اصل تشکیل این جلسه مشورت گرفتن و نظر اعضا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آنچه که جزو اهداف این جلسه به‌شمار می‌رود تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب و موضوع معیشتی است، یعنی دخالت در کار قرارگاه پدافند زیستی نیست، هر یک از قرارگاه‌های فنی که در حوزه‌های تولید و توزیع نقش دارند در جای خود هستند و این قرارگاه در مخالفت با آنان نیست در واقع ایجاد هم‌افزایی به‌منظور آثار كرونا است که مشکلاتی ایجاد می‌کند.

بوعلی با بیان اینكه اولویت این جلسه جلب مشارکت‌های مردمی است، گفت: دولت برنامه‌ای به‌صورت مدون دارد که این کار از عهده دولت خارج است، به‌همین دلیل مشارکت مردم نیاز است. اینکه چطور این مشارکت را با کار دولت هماهنگ کنیم جزو اولویت‌های جلسه است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تصریح اینکه تمام نهادها و مراکزی که قرار است به مردم کمک کنند باید کمک آنان هدفمند شود، افزود: یکی از فعالیت‌هایی که ما انجام خواهیم داد توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان است.

وی اظهار كرد: در بخش کمک به نیازمندان هرجایی که نیاز باشد از تشکیلات دولتی استفاده می‌کنیم، چراکه دولت هم در صدد کمک به مردم است، اما شاید نتواند بخشی از این کار را انجام دهد که ما آن بخش را انجام می‌دهیم، در واقع یک هم‌افزایی صورت می‌گیرد.

بوعلی یادآور شد: راه‌اندازی دو بانک اطلاعاتی نیاز اولیه کار است یکی از آن‌ها برای اطلاعات خانواده‌های نیازمند و دیگری برای ثبت اطلاعات خیرین و پس از آن نیز باید یک شماره حساب به نام استان فارس تهیه کنیم.

نظرات بینندگان