کد خبر: ۱۴۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:کارکنان و مشتریان می توانند با ورود به نشانی www .tci .ir در بخش “ارتباط مستقیم با مدیرعامل” ، درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.
سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه بهبود شیوه های خدمت رسانی و برقراری ارتباط فراگیر با مشتریان از اهداف اصلی شرکت مخابرات ایران است ، گفت: تمام مشتریان و همکاران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www .tci .ir در بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.

* لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مردم
وی افزود: اهمیت پاسخگویی و رسیدگی به امورمشتریان در راستای مشتری مداری و جلب رضایت آنان و همچنین توجه مستقیم به امور کارکنان، لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل شرکت را ضروری ساخته است.

* رسیدگی به چندین هزار درخواست مردمی
صدری ادامه داد: تاکنون از طریق درگاه ارتباط با مدیرعامل ، چندین هزار درخواست ثبت و به حوزه‌های مربوط در مناطق مخابراتی سراسر کشور و همچنین مدیران و معاونان، ارجاع و رسیدگی شده است.


* پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت مخابرات به نیاز مشتریان
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این شرکت برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها و نیاز مشترکان خود در سراسر کشور، درگاه‌های مختلفی تعریف کرده است که کارکنان در بخش های مربوط به صورت ۲۴ ساعته به این موارد رسیدگی می‌کنند. / مخابرات منطقه فارس


دریـچـــــــــــــــــــــه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: