کد خبر: ۱۴۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس راه‌اندازی شد

مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس به عنوان یک طرح ابتکاری و برای نخستین بار در کشور شکل گرفت.
سرهنگ سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، با اشاره به راه‌اندازی مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت اظهار داشت: مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس برای نخستین بار در کشور تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها استانی که این مجمع در آن راه‌اندازی شده به این عنوان، استان فارس است، گفت: نمایندگان استان اعلام آمادگی کرده و در جلسه مجمع نمایندگان هم تقسیم کار شد که پیگیری مسائل باغ موزه در تهران توسط نمایندگان از اولویت‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: امیدواریم این پیگیری‌ها هر چه سریع‌تر شکل بگیرد و نتایج آن را به طور ملموس در هفته دفاع مقدس شاهد باشیم.
مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس راه‌اندازی شد
کوشکی بیان کرد: بدون کمک و حمایت نمایندگان استان فارس قادر نخواهیم بود کار متوقف شده و زمین مانده 20 ساله اخیر باغ موزه استان را به صورت جهادی تمام کنیم.

وی با بیان اینکه حضور رئیس کمیسیون عمران و رئیس مجمع نمایندگان استان و سایر نمایندگان مایه خیر و برکت و هم رونق در مسائل و مشکلات است، عنوان کرد: طبعا انتظار جامعه بزرگ ایثارگری استان با 270 هزار نفر عضو این است که نمایندگان این استان به ویژه در 40 سالگی دفاع مقدس در راستای حل مشکلات این زمینه کمک کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: نمایندگان می‌توانند نسبت به توسعه این فرهنگ عظیم الهی که رهبری فرمودند « جنگ یک گنج است که باید استخراج شود» همت عالی‌تری داشته باشند.

کوشکی در پایان با گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: امید است که با همت مدیران استانی شاهد رونق بیشتر استان فارس باشیم./تسنیم

انتهای پیام/424 /ز

نظرات بینندگان