کد خبر: ۱۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

اعتراض مردم فارس در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای مردم بصیر و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) را جهت شرکت در این برنامه دعوت نمود.
به گزارش شیرازه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای مردم بصیر و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) را جهت شرکت در این برنامه دعوت نمود.

اعتراض مردم فارس در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)


متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت وقیحانه صورت گرفته اخیر در کشورهای غربی به کلام الله مجید و ساحت قدسی رحمه للعالمین، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی -صلی الله علیه و آله و سلم- بار دیگر عناد و کینه شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب را با اسلام و جامعه مسلمانان آشکار ساخت.

این اقدام خصمانه که توأم با سکوت و حتی تأیید ذلت بار سیاست بازان فرانسوی به بهانه واهی آزادی بود، ریشه در آموزه ها و سیاست های ضد اسلامی صهیونیستها و دولت های استکباری دارد که هرچند یکبار بُروز می یابد.

در این بین امت بیدار اسلام و ملت قهرمان ایران هیچگاه در برابر اینگونه اقدامات بی شرمانه سکوت نکرده و خشم و انزجار خود را به گوش عالمیان می رسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن محکومیت این توهین بی شرمانه، از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) جهت محکومیت و اعتراض به این اقدام نابخردانه دعوت به عمل می آورد.

این مراسم روز پنجشنبه مورخ 20 شهریور 99 رأس ساعت 10:00 صبح در محل مسجد جامع شهداء (مصلای قدیم نماز جمعه شیراز) نبش تقاطع 9 دی برگزار می گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان