کد خبر: ۱۴۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
نماینده مردم شیراز:

آموزش و پرورش فارس در بلاتکلیفی به سر می‌برد/ نقدینگی به سمت تولید هدایت شود

مدت‌ها است موضوع تغییر و تحول در آموزش و پرورش استان فارس مورد توجه است و بلاتکلیفی در این باره می‌تواند سبب ایجاد مشکلات شود. از این رو از انتظار می‌رود وزیر آموزش و پرورش با پیگری‌های لازم، استان را از این وضعیت نجات دهند.
به گزارش شیرازه؛ نماینده شیراز در تذکری اظهار داشت: مدت‌ها است موضوع تغییر و تحول در آموزش و پرورش استان فارس مورد توجه است و بلاتکلیفی در این باره می‌تواند سبب ایجاد مشکلات شود. از این رو از انتظار می‌رود وزیر آموزش و پرورش با پیگری‌های لازم، استان را از این وضعیت نجات دهند.

جعفر قادری ادامه داد: تامین نهاده‌های دامی برای مرغداران، دغدغه جدی امروز مرغداران شده و امیدوارم وزیر جهاد کشاورزی در این باره تعیین تکلیف کند. همچنین از دولت انتظار می رود درباره برای بهبود فضای کسب و کار و هدایت نقدینگی به سمت تولید فعالتر اقدام کند.
 
نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: شیراز تنها کلان شهری است که هنوز رینگ نخست کمربندی آن تکمیل نشده و امیدوارم کمک شود تا رینگ اول این کمربندی ساخته شود.
 
قادری با اشاره به سوء استفاده افرادی در بازنگرداندن ارز ناشی از صادرات اظهار داشت: بعضی از صادرکنندگان با استفاده از کارت‌ها اجاره‌ای صادرات را انجام دادند ولی ارز را وارد چرخه اقتصاد کشور نکردند که باید موضوع آنها به سرعت تعیین تکلیف شود.
 
وی با اشاره به تامین بودجه برای آب‌رسانی به شیراز نیز گفت: این طرح هرچند افتتاح شد ولی۱۶ کیلومتر آن باقی مانده است و برای آنکه این خط افتتاح شود باید دولت منابع لازم را ارائه دهد. همچنین انتظار می رود رییس کل بانک مرکزی نیز اجازه واردات بدون انتقال ارز برای کالاهای ضروری را بدهد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
0
خوب است که نظرات نمایندگان استان در شیرازه مرتب گذاشته شود تا مردم بهتر کارهای و افکار آنها را ببینند و بسنجند ....