کد خبر: ۱۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

دستگیری قاتل متواری کمتر از ۴۸ ساعت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت : در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان، دستگیری قاتل در دستور کار مامورین این شهرستان قرار گرفت که بلافاصله در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل شناسایی و در یکی از محلات کازرون دستگیر گردید.
به گزاش شیرازه, سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون در تشریح این خبرافرود: بامداد روز سه شنبه 18شهریورماه درپی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص گردید جسد متعلق به فردی مذکر حدودا ۲۷ ساله است که بدلیل اختلاف قبلی با یکی از بستگان درگیر شده  و  به وسیله اسلحه جنگی مورد اصابت گلوله قرار گرفته،سپس قاتل از محل متواری شده است. 
سرهنگ زراعتیان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مامورین قرار گرفت و با اقدامات فنی، کمتر از ۴۸ ساعت توانستند قاتل را شناسایی و در یکی از محلات کازرون دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کازرون از شهروندان درخواست کرد درصورت داشتن هرگونه مشکل به مراکز مشاوره معتبر در سطح شهر مراجعه کرده و از بروز رفتارهای خطرناک و جبران ناپذیرخودداری کنند


نظرات بینندگان