کد خبر: ۱۴۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حسین زاده در تذکر شفاهی مطرح کرد:

مشکلات آب شهر بیرم بدتر از غیزانیه

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شرایط آب در بیرم استان فارس اگر بدتر از شرایط آب در غیزانیه نباشد، بهتر نیست و مسئولان مربوطه باید هرچه سریع تر این مشکلات را حل کنند.
 به گزارش شیرازه، حسین حسین زاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر به رئیس جمهور، وزیر نیرو و مسئولان آب کشور و استان، گفت: غیزانیه فارس را دریابید، آب نداریم، نیترات و PDS آب بالاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس که نمونه آب حوزه انتخابیه خود را به صحن علنی مجلس آورده بود، بیان کرد: شهر بیرم و علی آباد در استان فارس تبدیل به شهر وعده های پوچ شده است.

وی افزود: آیا درد بیش از ده ها بیمار که به سرطان گوارش و بیماری های کلیوی اطلاع دارید؟ این مردم صبور تاوان چه چیزی را پس می دهند. این مردم همیشه در تمام صحنه ها کنار مسئولین بودند و اکنون انتظار دارند.

حسین زاده ادامه داد: بیرم لارستان با قدمت 7 هزار ساله و تقدیم 30 شهید و جمعیت 16 هزار نفره در نزدیکی بزرگترین مخزن گازی جهان یعنی عسلویه قرار دارد چرا باید از آب شرب محروم باشد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری به وزیر نیرو گفت فعال کردن شورای عالی آب را کلید بزنید.

وی افزود: آیا درکشور 60 کیلومتر لوله آب نیست تا برای مردم کار کنیم. 13 سال درگیر آب هستیم و در 10 سال اخیر شرایط بدتر شده و هیچ کس پاسخگو نیست.

حسین زاده گفت: امام حسین (ع) در کربلا به شهادت رسید تا به مردم ظلم نشود و حضرت عباس (ع) برای آب رساندن به اهل حرم جان خود را از دست داد، آیا ما هم اینگونه برای مردم کار می کنیم./

پایان پیام

نظرات بینندگان