کد خبر: ۱۴۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹

اهدای 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

سردار بوعلی گفت: استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه سرافراز بوده و درخشیده است
به گزارش شیرازه، ویژه برنامه اقتدار بسیج با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به میزبانی حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری این برنامه باشکوه نشان از فهم، شعور و اقتدار جوانان بسیجی در عرصه های مختلف است که همواره در راه شهدا ثابت قدم هستند.
وی ادامه داد: خطه فارس همواره در طول تاریخ اثرگذار بوده و در عرصه های علمی، فرهنگی، معنوی، مذهب و بخصوص امور خیر و کمک به مردم عملکرد درخشانی داشته است و یکی از سندهای این عملکرد درخشان نیز تقدیم 15 هزار شهید والامقام است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه سرافراز بوده و درخشیده است، گفت: مردم و خیرین نیک اندیش فارس در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از یک میلیون و سیصد هزار بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کردند.
سردار بوعلی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تاکنون بیش از ششصد و چهل و هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان اهدا شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.
به گزارش تنویر، در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد و فرمانده سپاه فجر از نمایشگاه توانمندی های حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیه الله (عج) شیراز بازدید کرد.

نظرات بینندگان