کد خبر: ۱۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
یادداشت سیاسی:

نمایندگان انقلابی فریب تکنوکراتها را نخورند

در شرایطی که مردم کشورمان حتی قشر متوسط جامعه توان خرید بی کیفیت ترین خودرو را ندارند، مجلسی که با شعار انقلابی و جوانگرایی بر سر کار آمده، با رویکرد تکنوکراسی تصمیمی می گیرد که گرانترین خودروی وطنی را با نازلترین قیمت در اختیار نمایندگان قرار دهد، این اقدام یعنی بی احترامی به اعتماد مردم
 سیروس سجادیان / فعال سیاسی – اجتماعی: در شرایطی که قرار است وزیر پیشنهادی صمت رای اعتماد از مجلس کسب کند آیا شایسته است که از زیر مجموعه آن وزارتخانه خودرو 600میلیونی بصورت قسطی به قیمت 302 میلیون مطالبه کند؟!! 
اگر این کار شایسته نمایندگان می باشد به جای اعلام همدردی با مردم سیستان و بلوچستان و خوزستان بیایند برای هر خانواده ای که حداقل دارای یک فرزند بیکار میباشد یک خودرو پراید با قیمت دولتی در اختیار آنان بگذارند که دانشجویان فارغ التحصیل کرده آنان که آرزو وامیدهایی برای ادامه زندگی دارند به مسافر کشی بپردازند. 
نمایندگان انقلابی فریب تکنوکراتها را نخورند
در شرایطی که مردم کشورمان حتی قشر متوسط جامعه توان خرید بی کیفیت ترین خودرو را ندارند، مجلسی که با شعار انقلابی و جوانگرایی بر سر کار آمده، با رویکرد تکنوکراسی تصمیمی می گیرد که گرانترین خودروی وطنی را با نازلترین قیمت در اختیار نمایندگان قرار دهد، این اقدام یعنی بی احترامی به اعتماد مردم، آلوده کردن نمایندگان جوان انقلابی و ثروتمند کردن دیگر نمایندگان. 

نماینده انقلابی حامی فقرا و محرومان می باشد، با آنان همدردی و از انقلاب برای خود سهمی نخواهد، لکن نماینده تکنوکرات به دنبال توسعه است، توسعه‌ای که از طریق اعداد بدست می آورد و در آن ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی چندان جایگاهی ندارد. انقلابی ها برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب از هرگونه ابزاری استفاده نمی کنند، لکن تکنوکراتها با شعار و این هدف که به دنبال اصلاحات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... هستند با عبور از ارزش های اخلاقی، زمینه را برای جامعه ای مصرف‌گرا، تجمل‌گرا و ثروت‌‌گرا فراهم می کنند، زیرا با نگاه ابزاری تصمیم می گیرند و  فراتر از آن دغدغه ای ندارند.

 ضمن تشکر از نمایندگان محترمی که شرایط روحی و روانی مردم و خاصه طبقه ی متوسط به پایین جامعه را درک کردند، انتظار می رود برای شناخت بیشتر موکلین از وکلای خود در خصوص آنانی که زیر بار این رانت نرفتند شفاف سازی به عمل آورند.
 1399.07.02

نظرات بینندگان