کد خبر: ۱۴۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

مسابقه سه شنبه های اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس هر هفته برگزار می شود

در روزهای سه شنبه هر هفته در صفحه رسمی اینستاگرام مخابرات منطقه فارس به آدرسhttps://instagram.com/fars_tci_iranبرگزار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، سید حمید حسینی اظهار داشت: در هر هفته  روز سه شنبه یک مسابقه در صفحه اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس طرح می شود و مخاطبان به سوالی که در پست مربوطه مطرح شده است، در کامنت پاسخ داده و می توانند بدینترتیب در قرعه کشی هفتگی شرکت کنند.

وی افزود:  مخاطبان لازم است پیج اینستاگرام مخابرات منطقه فارس را دنبال کرده و علاوه بر لایک پست مربوط به سوال مسابقه، پاسخ صحیح را در زیر پست، کامنت کرده و شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه هفتگی اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس امتحان کنند.

وی در خصوص انتخاب برندگان مسابقه اینستاگرامی بیان نمود: پس از برگزاری مسابقه از بین کسانی که پاسخ صحیح را در پست مربوط به مسابقه کامنت کرده اند، به قید قرعه به سه نفر، فلش مموری  اهدا می شود.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس ضمن اشاره به هم زمانی مسابقه اینستاگرامی منطقه فارس با شرکت مخابرات ایران، بیان نمود: مسابقه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران نیز با همین شرایط در حال برگزاری می باشد و از بین کسانی که پاسخ صحیح را در پست مربوط به مسابقه کامنت کرده اند، هر هفته به قید قرعه به یک نفر،  کارت هدیه دومیلیون ریالی اهدا می شود.


نظرات بینندگان