کد خبر: ۱۴۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹
یادداشت وارده؛

نمایندگان انقلابی فریب تکنوکراتها را نخورند/ قسمت دوم

افرادی به نیابت از نمایندگان محترم پاسخگو ی مطالبه گران هستند که رسمیت داشتن آنان مشخص نیست، لذا چه خوب که وکلا خود پاسخگو باشند یا رسما اعلام فرمایند که فلان فرد پاسخگو است.
پایگاه تحلیلی خبری شیرازه: در شرایطی که قرار است وزیر پیشنهادی صمت رای اعتماد از مجلس کسب کند آیا شایسته است که از زیر مجموعه آن وزارتخانه خودرو 600میلیونی بصورت قسطی به قیمت 302 میلیون مطالبه شود؟!! 
اگر این کار شایسته نمایندگان میباشد به جای اعلام همدردی با مردم سیستان و بلوچستان و خوزستان بیایند برای هر خانواده ای که حداقل دارای یک فرزند بیکار میباشد یک خودرو پراید با قیمت دولتی در اختیار آنان بگذارند که دانشجویان فارغ التحصیل کرده آنان که آرزو وامیدهایی برای ادامه زندگی دارند به مسافر کشی بپردازند!!
نمایندگان انقلابی فریب تکنوکراتها را نخورند/ قسمت دوم
در شرایطی که مردم کشورمان حتی قشر متوسط جامعه توان خرید بی کیفیت ترین خودرو را ندارند، مجلسی که با شعار انقلابی و جوانگرایی بر سر کار آمده، با رویکرد تکنوکراسی تصمیمی می گیرد که گرانترین خودروی وطنی را با نازلترین قیمت در اختیار نمایندگان قرار دهد، این اقدام یعنی بی احترامی به اعتماد مردم، آلوده کردن نمایندگان جوان انقلابی و ثروتمند کردن دیگر نمایندگان. 
نماینده انقلابی حامی فقرا و محرومان میباشد، با آنان همدردی و از انقلاب برای خود سهمی نخواهد، لکن نماینده تکنوکرات به دنبال توسعه است، توسعه‌ای که از طریق اعداد بدست می آورد و در آن ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی چندان جایگاهی ندارد. انقلابی ها برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب از هرگونه ابزاری استفاده نمی کنند، لکن تکنوکراتها با شعار و این هدف که به دنبال اصلاحات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... هستند با عبور از ارزش های اخلاقی، زمینه را برای جامعه ای مصرف‌گرا، تجمل‌گرا و ثروت‌‌گرا فراهم می کنند، زیرا با نگاه ابزاری تصمیم می گیرند و  فراتر از آن دغدغه ای ندارند.
 ضمن تشکر از نمایندگان انقلابی محترمی که شرایط روحی و روانی مردم و خاصه طبقه ی متوسط به پایین جامعه را درک کردند، انتظار مییرود برای شناخت بیشتر موکلین از وکلای خود در خصوص آنانی که زیر بار این رانت نرفتند شفاف سازی به عمل آورند. 

نظرات موافق و مخالف تحویل خودرو توسط نمایندگان مجلس:

16.27 درصد به شرح زیر موافق تحویل خودر به نمایندگان هستند :
1. گذر زمان همه چیز را روشن خواهد کرد به لطف خدا این موضوع الان ملموس شده و اظهر من الشمس شده... انتقادات  تند و غیر منصفانه، یادداشت های سیاسی و  مغرضانه برخی از افراد در خصوص دستاورد  سفر به اهواز و سیستان و بلوچستان آدم را یاد ضرب المثل معروف زیر میندازه«زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند.»
2. دوست عزیز که این یادداشت نوشته فکر نکرده نماینده که حوزه انتخابیه به طول هزاران کیلومتر دارد برای سرکشی به حوزه انتخابیه  اگه ماشین دولتی نگیرد منت چه کسانی را بکشد ووامدار چه اشخاصی باشد یا نه توقع است با پراید حوزه را سرکشی کند نماینده شخصی مثل من وشماست اما جایگاه وشخصیت حقوقی دارد که خفظ شان آن جایگاه حفظ شان حدزه انتخابیه است.
3. این دوستان ژورنالیست زمان مجلس قبل و امتیازات واردات و صادرات و ماشینهای پورشه و ویلاهای آنچنانی و... چرا ساکت بودند.
4. به نظرم به جای زوم کردن روی مسائل کوچکی مثل اینها باید موارد مهمتر مثل شفافیت آرا و اموال ، طرحهای اقتصادی، افزایش نظارتها ، گرانی و ... در اولویت پیگیری قرار گیرند.
5. خدا وکیلی امتیازات این مجلس حتی قابل مقایسه با مسئول دفترهای دوره های قبل هم نیست.خیلی از این هوچی گریها کار افساد طلبان و بخاطر عدم پیروزی است. وگرنه جدای از اینکه نفس گرفتن دنا در این شرایط خوب نیست ، عدد و رقمهایی که در بوق کرده اند فقط شانتاژهای رسانه ای است.
6. خبر واکسن که از قول خبرنگار مشکل داری مثل یاشار سلطانی است تازه اگر هم درست باشد مگر از همین مجلس چندین نفر بخاطر کرونا فوت نکردند؟ بسیاری از نمایندگان باید با مردم و ارباب رجوع و همکاران و... در ارتباط باشند و در صورت بیماری کار مردم لنگ میشود.
7. این فعلا در حد یک پیشنهاد بوده برای نمایندگان باید نتیجه کار را دید نه قبل از تصمیم نماینگان همه آنها را به قضاوت بنشینین اتفاقا قصد اصلی انتشار حد اکثری دقیقا تضعیف مجلس هست و یک نقشه از سوی تحصیل کردگان انگلیس و طرفداران جیغ بنفش.

83.72 درصد به شرح زیر مخالف تحویل خودرو توسط نمایندگان هستند:
8. از زمان استارت مجلس انقلابی که وعده های انچنانی دادند دلار، طلا، تورم عمومی، گوشت مرغ تخم مرغ تعطیلی کارگاه وکارخانه و و و. از مرز جهنم هم برای مردم گذشته .
9. متاسفانه در روزنامه خبر جنوب مستند مطلبی خواندم که نماینده ای گفته چرا پژو پارس و فلان ماشین ایرانی می خواهند به ما بدهند...چیه ما از نمایندگان دوره قبلی مجلس کمتر هست که همه خودرو شاسی بلند داشتند من اگر این پژو پارس رو بفروشم باید چند صد میلیون بذارم روش تا بتونم شاسی بلند بخرم. بعد من و شما میگیم چرا دلار داره به سی تومن میرسه اون از دولت خود فروخته اینم از برخی نمایندگان... 
10. بی خود نبود برای تبلیغات انتخابات برخی از این عزیزان میلیاردها میلیارد هزینه بنر و پوستر می کردند چون میخواستند به میز و تمکن مالی برسند نه خادمی ی  ملت.
11. ذات نمایندگان انقلابی!!! چنین بودن رو طلب میکند. به فرضی که برای خودرو فریب تکنو کراتها خوردن برای ۲۳۰میلیون اولین فیش واریزی حقوق و گرفتن واکسن انفلونزا،فریب چه کسانی خوردند.
12. ۷۵درصد ترکیب مجلس ... سیاسی هستن که نهایت دیدشون نوک بینی هش.
13. نماینده ای که میگه ۵ثانیه قیام کنیم و ۱۵ثانیه در راستای حمایت از مردم امریکا شعار مرگ بر امریکا بگیم . باید اسمش رو چی بذاری.
14. شما نماینده مردم نیستید، فقط بازیچه قدرت‌اید که سوار بر سهمتان شده اید! وقتی که با 200 میلیون در حساب، سوار بر دنا پلاس برای زدن واکسن نایاب می روید، و به دروغ ژست مردمی بودن می گیرید، شما نماینده مردم نیستید.
15. شما وکیل همانهایی که اغفال شدند و به شما رای دادند هم نیستید.
16. این ها نماینده مردم نیستند بلکه بازیچه قدرتند که سوار بر سهمشان  شده ا ند.
17. این مجلس انقلابی الان چکار کرده است که مردم متوجه شوند که همدلی کرده است ؟ چند تا سخنرانی سیاسی که دردی دوا نمی کند ؟ کار نظارتی خود را درست انجام داده است! اصلا نماینده ها می دانند مردم در چه حالی هستند ؟!
18. بقول معروف کار هر بز نیست خرمن کوفتن  گاوه نر میخواد و مرد کهن. وقتی تخصص فدا شود باید شکرگذار باشیم که بدتر از این سرمان نیامده.
19. از مجلس فرمايشي جز اين انتظار است! ؟
20. اسم انقلابی را رو این مجلس نیارید. کم شیره سر مردم بمالید.اون از 200میلون واریز به حسابشون .اون از دنا پلاسشون . حالا هم اولین محموله واکسن آنفولانزا را گرفتند که خدای نکرده آنفلوآنزا نگیرند.
21. در همین شیراز من به شما ۳۰۰میلیون میدهم اگر توانستید یک خانه مناسب و در حد متوسط رهن کنید!
22. هزاران در باغ سبز منتظر هستند که با گوشه چشم یکی از نمایندگان باز شوند.
23. کاش این نمایندگان تجملگرا ازنمایندگان انقلابی که رهرو قرآن ونهج البلاغه و اهدافشان خدمت به تمام اقشارجامعه واخرت خودشان است جدا بوده تامردم برای دوره بعدی انتخابشان نکنه.
24. یعنی نماینده انقلابی تو مجلس هست و وضع اینجوریه ؟ یه پچ پچ هم ازاین نمایندگان چه انقلابی و چه غیر انقلابی و بقول شما تکنوکرات در نمیاد چه برسه به فریاد . البته یه فریادی چند روز پیش در اومد که دنا نمیخوام شاسی بلند میخوام .
25. گاوهای نر را به ناحق به انزوا راندند و انانی که توانایی مدیریت کشور در لایه های مختلف را داشتند و اتفاقا در خدمتگذاری بسیار هم صدیق وشریف بودند بنا به گناه ناکرده تحت عناوین مختلف از میدان بدر کردند تا میدان جولان خودشان باز باشد.
26. وای که ادم خندش میگیره از این ملت ساده حالا بردارین که دستتون نسوزه اینم از انقلاییون تابخوان خودشون اطرافیانشون سیر کنن ۴سالشون تمومه.
27. وقتی از نماینده جبهه انقلاب در مورد رایش سوال می شود راحت میگه به تو چه ! وقتی نماینده جبهه انقلاب مخالفت شفاف سازی است ! هم نماینده ها باید جواب خون شهدا را بدهند و هم آنهایی که آنها را در لیست آوردند. 
28. نماینده خوب باید چشمش به امام امت باشه .وقتی حضرت امام خامنه ای می گویند در اقتصاد خوب عمل نشده .چرا پیگیری نمی کنند؟ دولت برای وزارت صمت‌ لجبازی می کند. چرا پیگیری نمی کنند ؟ امام امت حرفش نباید روی زمین بمونه.
29. نمایندگان ایران ۲۰۰ میلیون تومان حق مسکن و دناپلاس می گیرند، نمایندگان سوئد آپارتمان ۴۵ متری و کارت مترو.
30. تقریبا توی همه ی ادوار مجلس به نمایندگان ماشین داده شده حالا چه دنا پلاس چه پاترول چه زانتیا و ... اینکه یه نماینده یه خودرو داشته باشه عیب نداره . چه عیب داره ؟ ولی اینکه گرفتن خودرو باعث بشه مجلس وام دار خودروساز بشه بده ... مجلس باید بازوی نظارتی ش به هیچ عنوان ضعیف نشه ...
31. نماینده های استان فارس چه کردند گرفتند یا نه.؟
32. شیشه با دستمال کثیف تمیز نمی‌شود. مسئولین نباید امتیاز ویژه داشته باشند چرا که طبیعتا مانع نمایندگی مردم می‌شود. رهبر معظم انقلاب به نقل از امیرالمومنین می‌فرمایند: بجز مباحث امنیتی و نظامی، تمامی مسائل باید شفاف باشد. نماینده مجلس، نماینده کارگر و معلم است، درصورتی که حقوق وی با حقوق این افراد معادل نباشد چگونه می‌تواند نماینده آنان باشد؟
33. دریافت خودرو شرایطی اونم فقط برا یه قشر خاص، سراسر عیب هست. یاد دفاع طبری افتادم که می گفت یه دوست دارم که اگر بگم نصف لواسون هم به نامم میزن.
34. بدلیل ورود به حوزه اجرا و دخالت در عزل و نصب مدیران اجرایی و دنبال کردن نظر طرفداران و تامین خواسته آنها مجبور به بده بستان های سیاسی میشوند.
35. از اصول اخلاق حرفه ای ناظر این است که هیچ بده بستانی با هم نداشته باشند آیا در ساختار سیاسی ما این امکانپذیر است؟؟؟
36. شما وقتی میبینی نماینده مجلس که ناظر هست و وظیفه نظارت و قانونگذاری بر عهده دارد دست فرد مورد نظر خودشو برای مدیریت فلان جا میگیره و میبره پیش انتصاب کننده این ناظر میتونه دیگه به وظیفه خودش عمل کنه ???
37. امیدوارم هر شخصی که با فریب دادن مردم رای جمع کردن و رفتن داخل مجلس حالا بخوان جیب خودشان را پر کنند وفکر ملت نباشد دچار بد ترین درد مریضی شوند. 
38. من هم30 سال در ارتش خدمت کردم  12سال در مرزهای خوزستان از کشور دفاع کردم  یه موتورسیکلت بهم قسطی نمی دهند نامه بازنشستگی‌ام آ مده بروم پیک موتوری کار کنم.
39. درود بر اندک جوانان با شرافت مجلس.... نمایندگان فارس کجا هستن ؟؟؟؟  خبری از سردار ..... نیست ؟؟؟  خبری از جناب ..... نیست ؟؟؟ خبر از  ... و... بقیه نیست ...
40. اینها تکنو کرات هستند. حواسم به اوضاع نابسامان مملکت هست. ولی دیگر دل و دماغ ندارم.گوشه ای نشسته ام و کارخانه داری را به کارهای دولتی ترجیح دادم. در آرامش و راحتی.فقط دلم برای ۲۲ سال عمر تحصیلیم میسوخت که ثمری نداشت. که با اینم کنار اومدم. یکی دو ساله به لطف خدا با درآمد متعادلی ، بیش از یک مدیرکل و بی دغدغه زندگی میکنم.الهی شکر.
41. اگر این مجلس بخواد به همین صورت ادامه بده ضربه بدی به کاندیداهای انقلابی ریاست جمهوری 1400 خواهد زد.
42. مجلس انقلابی بایستی تحویل خودروهای شخصی خود را به ماههای آخر خدمتشون در این دوره موکول کنند که خدای نکرده نمکگیر شیطانی سازندگان خودرو نشوند وبتوانند باقدرت نظارت کنند.

نتیجه اینکه:
1- به نظر مردم که همانا موکلین وکلای محترم میباشد احترام گذاشته شود.
2- دنیا و آخرت خود را با امکانات و اموال غیر متعارف خراب نکنند.
3- بجز موارد امنیتی و نظامی که ضرورتی برای شفاف سازی بصورت عمومی تا مرحله تشخیص ندارد نمایندگان شفافیت در کارها داشته باشند.
4- افرادی به نیابت از نمایندگان محترم پاسخگو ی مطالبه گران هستند که رسمیت داشتن آنان مشخص نیست، لذا چه خوب که وکلا خود پاسخگو باشند یا رسما اعلام فرمایند که فلان فرد پاسخگو است. 

سیروس سجادیان
انتهای پیام/

نظرات بینندگان