کد خبر: ۱۴۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

روزانه 4 بحران را پشت سر می گذاریم

مهندس قانع گفت: از اواخر سال گذشته و در 6 ماه سال جاری حوادث ناگوار زیادی را تجربه نمودیم، به طوری که روزانه 4 بحران را پشت سر می گذاریم.

به گزارش خبری "شیرازه"،مهندس قانع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در  آئین بزرگداشت آتش نشانان در 7 مهرماه در گفت و گو با خبرنگار" ما"، با بیان این که از نظر تهیه تجهیزات آتش نشانی در مرحله عملیات مشکلی وجود ندارد، گفت:از پنج سال گذشته نیاز سنجی صورت پذیرفته و امکانات و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده اما باز هم در برخی موارد امکانات و تجهیزات را به روز کرده و ارتقا می دهیم.
روزانه 4 بحران را پشت سر می گذاریم
وی افزود:از اواخر سال گذشته و در 6 ماه سال جاری  حوادث ناگوار زیادی را تجربه نمودیم، به طوری که روزانه 4 بحران را پشت سر گذاشته ایم.قانع به بحران های اخیر اشاره کرد و ادامه داد:علاوه بر مشکلات سیل،زلزله  و مسائل آتش شوزی، با شیوع بیماری کرونا نیز مواجه هستیم که برای مقابله با آن انواع درمانگاه ها،خیابان ها و کوچه ها را ضدعفونی کرده ایم و این امر همچنان در دستور کار است.

مهندس اسکندرپور،شهردار شیراز نیز با اشاره به تلاش و زحمات بی وقفه نیروی سازمان آتش نشانی گفت:آتش نشانان عزیز به طور پیوسته و مداوم ،به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی بوده و هستند.وی با اشاره به لزوم تجمیع آتش نشانی برای خدمت رسانی قوی تر و موثر تر افزود:هم اکنون به اعتبارات لازم برای تجهیز وسایل ضروری در برخورد با حوادث غیرمترقبه نیاز می باشد تا امکان تحقق رسیدن به اهداف والای این سازمان با استفاده از ظرفیت های مالی و پشتیبانی فراهم شود.
روزانه 4 بحران را پشت سر می گذاریم
ناصری،رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر هم به  رشادت ها و دلاوری های این فرزندان فداکار اشاره کرد و ضمن یادآوری شیهیدان آسمانی پلاسکو گفت:بسیار خشنودیم که با همت این جوانان در حادثه ناگوار هتل آسمان فاجعه ای مثل پلاسکو اتفاق نیفتاد.

وی افزود:سازمان آتش نشانی نه تنها سلامت جسمانی شهروندان را فراهم می کند بلکه با انجام ماموریت های به موقع و مفید سلامت روحی و روانی افراد را در زمان حادثه تامین می کند.این در حالیست که خود آنان مسائل و مشکلات جسمی و روحی زیادی را در این مسیر تحمل می کنند.
محسن رضایی،معاون هماهنگ کنده امور عمرانی شهرداری گفت:فرزندان دلیر سازمان آتش نشانی با ایمان و اعتقاد قلبی که دارند تمام نیرو و توان خود را در این مسیر کمک رسانی به مردم می گذارند.

وی افزود: نیروی آتش نشانی با اتکا به شعار انسان محوری در تمامی بحران ها از سیل و زلزله گرفته تا تصادف و بیماری کرونا برای نجات مردم در کنار آن ها خواهد بود.
 همزمان با هفتم شهریور ماه روز «  آتش نشان » ، آئین بزرگداشت آتش نشانان ، با حضور جانبازان نخاعی ، معاون استاندار فارس ،  فرماندهان نظامی و انتظامی ، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر شیراز ،در شیراز برگزار شد. در این مراسم طرح آموزش ایمنی و آتش نشانی و اهداء خاموش کننده خورویی به جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس به اجرا در آمد.
انتهای پیام/


برچسب ها: آتش ، قانع ، شیراز
نظرات بینندگان