کد خبر: ۱۴۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
نماینده مردم فسا در مجلس:

داستان حقوق ‌بشر غربی‌ها سیاسی است

حجت‌الله فیروزی با تاکید بر این که دوگانگی در رفتار جامعه جهانی مبین بی صداقتی آنها است،گفت: داستان های حقوق بشری که غرب برای ما می نویسد موضوعی سیاسی دارد.
 حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به کمک های غرب به کشورها برای به راه انداختن جنگ و تجاوز در خاورمیانه،خاطرنشان کرد: چندین جنگ در منطقه راه انداختند؛ گروه‌های تکفیری و داعش را ایجاد کردند و کشورهای منطقه را نابود کردند.در عراق،سوریه ،لبنان، لیبی و غیره در خاورمیانه زنان و کودکان را قتل عام کردند و خودشان هم ایجادکننده آن بودند؛هیچ وقت هم حاضر به موضع‌گیری نیستند.
 
فیروزی اظهارکرد: در حقیقت غربی ها از تروریست ها حمایت های مادی و معنوی در سطح کلان انجام می‌دهند، و جنایاتی که در منطقه اتفاق افتاده را به جای اینکه محکوم کنند مورد حمایت قرار می‌دهند، تسلیحات و تجهیزات و هزینه تروریست ها را تامین می کنند و در جوامع بین‌المللی حامی آنها هستند.
 
وی با اشاره به پرونده های قضایی و حقوقی کشورمان که بارها مورد بهانه جویی شبکه های معاند شده است؛ مطرح کرد: مواردی که در کشور اتفاق می‌افتد و مواردی که رسانه های غربی مستمسک قرار می دهند،این موضوعات پرونده‌های قضایی بسیار شفاف هستند،بارها مسئولین توضیح داده‌اند و قابل مراجعه به مفاد پرونده ها بوده و سیر قانونی این پرونده ها طی شده و چند مرجع قضایی آنها را رصد کرده و در زمان بندی های مشخص انجام شده است.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های قضائی و حقوقی کشور در موضوعات مختلف و هجمه های کشورها علیه ما،مطرح کرد: برخی موضوعاتی که درباره ایران مطرح می شود مورد تایید و مورد قبول مردم ایران و جوامع مختلف نیست، غربی ها  از اهرم‌های قدرت استفاده می‌کنند و متاسفانه با این اهرم ها  به زورگویی خود ادامه می دهند.
 
 

نظرات بینندگان