کد خبر: ۱۴۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سردار حبیبی در دفتر شیرازه:

باید با همبستگی، هم افزایی و هوشیاری در مقابل دشمنان بایستیم

همه مجموعه های فعال در یک سنگر هستیم و نوع کار متفاوت است. اعتقاد بر این داریم که هر هم افزایی انجام شود سبب خوبی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ سردار رهام بخش حبیبی با حضور در دفتر سایت شیرازه گفت: همه باید مسیر حرکت و نفس کارمان را برای رضای خدا کنیم.

وی با اعلام اینکه مگر می توان چیزی را که در اجتماع اثر گذار است نادیده گرفت  تصریح کرد: بیش از ۸۰ در صد جامعه در فضای مجازی حضور دارد و اثر گذار هستند. ما که ادعا می کنیم چقدر آشنایی و اثرگذاری داریم؟ با ورود فضای مجازی روش زندگی انسان ها دچار تغییر شده، خیلی ها این را درک نکرده اند و متاسفانه خیلی از مسئولین ما از ورود به این فضا ترس دارند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اضافه کرد: به نظر من نیروی انتظامی و سپاه یکی است، حتی اینکه فکر شود که این دو نیرو در کنار هم هستند اشتباست باید باور کنیم نیروی انتظامی و سپاه یکی هستند.

وی با اشاره به صف بندی های غلط در سطح جامعه گفت: اصلا در ایران چیزی به اسم خودی و غیرخودی نداریم، همه خودی هستند. همه فرزندان ما هستند.

حبیبی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور موثر و فعالیت در فضای مجازی اظهار داشت: باید در همه زمینه ها کار شود و باید این فضا را مدیریت کنیم، افراد اثرگذار و انسان های عادی را دسته بندی و مدیریت کنیم.

رهام بخش حبیبی در ادامه با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در محضر رهبری گفتم، دشمن فهمیده وقت طلایی ما کجاست، دشمن تمام کارش این است که در فضای مجازی و حقیقی شما را از در میدان بودن و پشت سر رهبری بودن دور کند. باید کمک کنیم تا پشت سر رهبری باشیم. باید با همبستگی، هم افزایی و با هشیاری در مقابل دشمنان  بایستیم.
اگر دچار تفرقه و انحراف شویم حریف با یک حرکت ساده ما را از پای در می‌آورد.

سردار حبیبی در ادامه اضافه کرد: باید با قدرت به فضای مجازی ورود کنیم و نترسیم. در این فضا شاهد یک جنگ تمام عیار هستیم. دشمن اینبار نه با موشک و تانک و بمب، که با فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار داده است. اگر این سنگر شکسته شود، ما قدرت ایستادن در مقابل آن ها را نداریم. 

حبیبی افزود: در این جنگ به تجهیزات پیشرفته نیاز داریم و باید به سمت تامین آن پیش برویم.

وی در پایان اظهار داشت: تلاش کرده ایم فاصله ذهنی بین مردم و نیروی انتظامی کم شود. هر کاری که انجام می شود اگر نتوانیم مردم را همراه کنیم به مشکل برخواهیم خورد‌. متاسفانه بعضی از حضور بین مردم می‌ترسند که مبادا مثلاً حرفی بزنند‌،این اشتباست، باید در بین مردم بود. ما در تمامی اقشار و تمامی گروه ها باید حضور پیدا کنیم. اگر این اتفاق افتاد همه معتمدین با ما همراهی می کنند.
نظرات بینندگان