کد خبر: ۱۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

دو میلیون بسته بهداشتی، معیشتی، لوازم التحریر در بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است

سردار بوعلی گفت: در هر هفته حداقل چند مرحله اجرای نهضت کمک مومنانه را داشته ایم. در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه، نزدیک به ۲ میلیون بسته بهداشتی، معیشتی، لوازم التحریر در بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.


به گزارش شیرازه سردار یدلله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس عصرگاه امروز در مراسم اهدا کمک های مومنانه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اظهار داشت: بسیجیان جهادگرانی هستند که در راستای فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) حرکت می کنند و در موضوع کمک مومنانه ورود پیدا کردند و در هر موضوعی که رضای خداوند متعال را در پی داشته باشد، پیش قدم هستند.

وی با عنوان اینکه بسیجیان سربازانی هستند که خواسته ولایت را در میدان عمل اجابت می کنند، بیان کرد: این موضوع در همه عرصه ها به اثبات رسیده است.

سردار بوعلی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در خصوص نهضت مواسات و همدلی در بسیج ابراز داشت: آنچه که اتفاق افتاده در اصل نتیجه زحمات و تلاش های فرمانده و بسیجیان پایگاه ها است. حقیقتا باید از تک تک بسیجیان که به خوبی در این موضوع نقش آفرین بوده اند، تشکر کرد.

فرمانده سپاه فجر افزود: در هر هفته حداقل چند مرحله اجرای نهضت کمک مومنانه را داشته ایم. در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه، نزدیک به ۲ میلیون بسته بهداشتی، معیشتی، لوازم التحریر در بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

به گفته سردار بوعلی، ایجاد موج همدلی ومهربانی در کشور نشان از باور امام از جامعه، جامعه از دین و ظرفیت موجود در استان ها است. ظرفیت خوبی در استان فارس وجود دارد که همواره در همه عرصه ها سربلند بیرون آمده است. افتخارات فارس بیشمار بوده و خوشحال هستیم که مردم عزیز و سخاوتمند پای کار اسلام هستند. استان فارس در نیات خیر همیشه پیش قدم بوده است.

در پایان این مراسم، از خیرین و نیکوکاران تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است عصرگاه امروز با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ، فرماندهان و معاونین سپاه فجر فارس و خیرین ومسئولین استانی و شهرستانی، پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با توزیع یک هزار و 452 بسته معیشیتی توسط حوزه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد. 

در این مرحله، بسته های معیشتی توسط بسیجیان حوزه های مقاومت بسیح امام حسین(ع)، حضرت صاحب الامر (عج)، حضرت رقیه (س) و حضرت هاجر (س) تهیه و توزیع گردید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان