کد خبر: ۱۴۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن ، می‌بایست از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند .
به گزارش شیرازه، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل این شرکت با اشاره به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه اظهار داشت : همه مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.

وی باتاکید بر پرداخت صورت حساب تلفن ثابت در پایان هرماه و با بیان اینکه امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است، افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند.


مهندس بید خام تصریح کرد: تمام مشتریان در سراسر کشور می‌توانند برای جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، قبوض خود را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق پرداخت کنند.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
دریـچـــــــــــــــــــــه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: