کد خبر: ۱۴۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹
امام جمعه شیراز:

امید داریم چهره‌های علم و تقوا آینده دار این کشور باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برکات راه اندازی مدرسه علمیه خواهران و برادران به مرور دیده خواهد شد که این امید را داریم که چهره های علم و تقوا از بین جوانان ظهور کند و آینده دار این کشور باشند.
به گزارش شیرازه؛ اختتامیه همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر همراه با یادمان رحلت مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی نماینده سابق مقام معظم رهبری فارس و امام جمعه شیراز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر احمدابن موسی(ع) برگزار شد.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به مجاهدت های آیت الله ایمانی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و سالهای دفاع مقدس ابراز داشت: مرحوم آیت الله ایمانی خدمات اجتماعی و فرهنگی در گستره استان فارس و بوشهر ارایه داده است و به عنوان امام جمعه کازرون منشا خوبی برای مردم بودند لذا مدرسه علمیه کازرون مدیون تلاش بی وقفه این مجاهد انقلابی است.

امید داریم چهره‌های علم و تقوا آینده دار این کشور باشند
 نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: آیت الله ایمانی با حضور در شیراز هشت مدرسه علمیه خواهران و برادران را قبول به راه اندازی آن کردند و برکات آن به مرور دیده خواهد شد که این امید را داریم که چهره های علم و تقوا از بین جوانان ظهور کند و آینده دار این کشور باشند.
امام جمعه شیراز بر ضرورت انقلابی موندن حوزه که تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله ایمانی یکی از افراد موثر در حوزه انقلابی و حوزه منتظر بودند که این همایش هر سال به یاد ایشان برگزار می شود.
وی به بررسی تحلیلگران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ویژگی انقلاب اسلامی را نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی در روزی که به اوج و بعد پیروزی رسید، دانشمندان علوم انسانی و فیلسوفان جهان و تحلیل گرانی با حوزه های مختلف به این انقلاب پرداختند که چگونه انقلابی است که مجموعه تحلیل ها از غیر مسلمانان و دانشمندان اسلامی، ما را به نقطه ای رساند که انقلاب ما از سنخ انقلاب های دنیوی که تنها هدف آن نان و آب است، نیست لذا با یک نگاه به دنیا نبوده است  و انقلاب اسلامی، انقلاب معنوی و اسلامی بوده که ویژگی انقلاب است که اسلام با همه ابعادش در جریان است.

طلاب مواظب تحریف انقلاب اسلامی باشند
وی در پایان یادآور شد: اگر ما انقلاب را در همه جوانب بیان نکنیم، بیگانگان و دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی را تحریف میکنند.
لازم به ذکر است بیش از ۲۰۰ اثر از چهار استان فارس، قم، یزد و هرمزگان به دبیرخانه همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر ارسال شده است که نسبت به سال گذشته رشد دونیم برابری داشته است و از برگزیدگان این همایش تجلیل شد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان